  • 1. Data: 2004-05-17 10:18:23
    Temat: Gdzie sie zglosic jesli ZUS nie rozpatruje sprawy
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Mam ogolne pytanie. Gdzie nalezy sie zglosic, jesli ZUS nie rozpatruje
    sprawy o ktora wystapilem ? Nie uszczegolawiam o jaka sprawe mi chodzi, gdyz
    nie jest to istotne.

    Patryk

  • 2. Data: 2004-05-17 11:52:10
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 17 May 2004 12:18:23 +0200, na pl.soc.prawo, Patryk napisał(a):

> [...]
    > sprawy o ktora wystapilem ? Nie uszczegolawiam o jaka sprawe mi chodzi, gdyz

    ale jestem ciekawa czy są tu jacyś jasnowidze
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-05-17 16:00:23
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    zus ma miesiąc na wydanie decyzji jeżeli od otrzymania twojego pisma
    jeżeli decyji nie wydano dwóch miesięcy od otrzymania twojego pisma
    piszesz odwołanie do Sądu Okręgowego Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
    i tu dobra rada - ponieważ zdarzało się że coś tam ginęło po drodze
    wyślij to do Oddziału ZUS podkreślam do Oddziału oczywiście poleconym
    wczytaj odpowiednie ustępy kpc o odwołaniach od decyzji zus