  • 11. Data: 2010-01-17 11:58:35
    Temat: Re: Faktura wystawiona niezgodnie z umową - ustną
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotrek pisze:
    > Użytkownik "Tomek Szczeczykowski" <w...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Poprosiłem o kosztorys :
    > A tam takie kwiatki jak 1200 za montaż
    > Jakieś dziwne zestawy montażowe dla pieca.
    >
    > W rozmowie z osobą która robiła kosztorys (ta sama która była po raz
    > pierwszy w moim domu) dowiedziałem się że "on nie wiedział że to tyle
    > kosztuje"!!!
    >
    > Firma jest duża i dość znana w moim mieście. To nie był jakiś pan
    > "Zdzisiu" z ulicy
    > Moje pytanie jest jakie są moje prawa? umawialiśmy się na max 5000 a
    > oni teraz chcą 6000.
    > Jak mogą mnie zmusić do zapłaty tego dodatkowego 1000.

    To jakaś nowa tradycja? Aby zamieniać oznaczenia cytatów z treścią postu?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-01-17 12:58:26
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Szczeczykowski" <w...@g...com> napisał

    > Gwarancja jest podbita i piec przeszedl przeglad rozruchowy :) juz w
    > grudniu

    A to 5 tys zapłaciłeś? Masz na to jakieś pokwitowania? Jaki jest tytuł
    wpłaty?

    --
    pozdro
    barbakan

  • 13. Data: 2010-01-17 15:06:51
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > To jakaś nowa tradycja? Aby zamieniać oznaczenia cytatów z treścią
    > postu?

    Tak samo nowa jak i cytowanie całości posta aby jakąś bzdurną uwagę
    dopisać.

    Podsumowując lamer lamerowi lamerskie błędy wytyka.

  • 14. Data: 2010-01-17 15:21:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    > dopisać.
    >
    > Podsumowując lamer lamerowi lamerskie błędy wytyka.

    Łączysz się przez gprs, biedaku?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-01-17 16:00:55
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    nie ale przewijac tony tekstu jest kurna niewygodnie

  • 16. Data: 2010-01-17 16:45:55
    Od: Tomek Szczeczykowski <w...@g...com>

    > A to 5 tys zapłaciłeś? Masz na to jakieś pokwitowania? Jaki jest tytuł
    > wpłaty?

    Nic jeszcze nie wpłaciłem, konkretnie o kwocie dowiedziałem się w
    piątek,
    Z pieniędzmi nie będzie problemu, tylko nie lubi być robiony w ....
    Zbieram informacje na negocjacje, we wtorek się do nich wybieram.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 17. Data: 2010-01-17 16:50:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek Szczeczykowski" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    Witam

    Zapłać im bezsporną część należności - nei więc co za taką uznasz - i
    pozostałą część niech Cię pozywają do sądu. Ale mają bardzo małe szanse na
    wygraną.

  • 18. Data: 2010-01-17 17:30:44
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

> [...]

    > Z pieniędzmi nie będzie problemu, tylko nie lubi być robiony w ....
    > Zbieram informacje na negocjacje, we wtorek się do nich wybieram.

    Jeżeli to duża firma (jak piszesz) to musi mieć procedury wykonywania
    zleceń.
    Jeżeli nic nie podpisywałeś to jesteś górą.
    Zażądaj dokumentów, które potwierdzą ustalenie wartości zlecenia na 6 tys.

    Jeżeli nie ma takich dokumentów to możesz ich wyśmiać i powiedzieć,
    dlaczego nie każą Ci zapłacić 20 tys. zł?

    Jeżeli trzeba to zaproponuj wyjaśnienie sprawy w obecności właściciela
    firmy.
    Sprawiaj wrażenie, że w takiej sytuacji niech się cieszą, że w ogóle im coś
    zapłacisz.

    Brak dokumentacji z historii wykonania zlecenia pogrąża firmę, a nie Ciebie.

    --
    pozdro
    barbakan

  • 19. Data: 2010-01-18 09:17:22
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

> [...]
    >
    > Zapłać im bezsporną część należności - nei więc co za taką uznasz - i
    > pozostałą część niech Cię pozywają do sądu. Ale mają bardzo małe szanse na

    Ale moze ta bezsporna to własnie te 5000 tyś. - ale netto. Czyli brutto- z
    faktura ok 6000zł- czyli w zasadzie sie wszystko zgadza.

  • 20. Data: 2010-01-18 09:18:42
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 11:21:11 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Tak trochę OT: zapewnie negocjowałeś cenę bez faktury, czyli na
    > czarno i bez VATu. I teraz wygląda na to, że po wystawieniu faktury
    > chcieliby odzyskać od Ciebie VAT, aby nie być stratnym. Na przyszłość
    > warto wyjaśniać wcześniej takie rzeczy.

    A od kiedy to KONSUMENTa obchodzą jakieś podatki, narzuty, marże?
    CENA to cena i basta :)
    umawiał się na 5000zł to zapłaci 5000zł - i nie interesują go czy w tym
    jest podatek, VAT, akcyza, klimatyczne, cło i inne ciulstwa.
    Hint: ustawa o cenach.