eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuropejski sąd zezwala na zwalnianie ciężarnych przy ogólnych cięciach miejsc pracy › Re: Europejski sąd zezwala na zwalnianie ciężarnych przy ogólnych cięciach miejsc pracy
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Europejski sąd zezwala na zwalnianie ciężarnych przy ogólnych
    cięciach miejsc pracy
    Date: Thu, 22 Feb 2018 18:05:21 +0100

    W dniu 22.02.2018 o 17:50, A. Filip pisze:

    > To ucz się od Giertycha jak "obniżać skarżalność", chyba takim
    > prawniczym podejściem też na grupie prawa nasiąkasz?! ;-)

    Ale po co kombinować? :P

    > Ty tą sprawę _także_ "hodujesz" politycznie? ;-)

    Na razie nie. Ale jak przekroczą pewien stopien kurwestwa to się
    zastanowię. Na razie nie przekroczyli, bo w sumie niczego dobrego się po
    nich nie spodziewałem, więc i cieżko się zawieść:P

    A co do wykorzystania politycznego, to raczej ciężko byloby realnie to
    wykorzystać. Siła pisu tkwi w tym, ze przecietnemu wborcy pisu nie
    zależy tak bardzo na jego dobrostanie, jak żeby sąsiadowi dojebali. Więc
    jakby co 100 wyjebali z roboty, im bardziej perfidnie tym lepiej, to im
    poparcie wzrośnie. Bo przecież jaka jest szansa że 1 na 100 akurat na
    ciebie trafi? Za to paru sąsiadom zdrowo dopierdolą, więc dobrze!

    Można by co najwyżej byłej premier koło dupy narobić, ale przecież ona
    jest aktualnie nikim, więc jaki sens?

    Shrek