eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuropejski sąd zezwala na zwalnianie ciężarnych przy ogólnych cięciach miejsc pracy › Re: Europejski sąd zezwala na zwalnianie ciężarnych przy ogólnych cięciach miejsc pracy
  • Data: 2018-02-23 14:11:05
    Temat: Re: Europejski sąd zezwala na zwalnianie ciężarnych przy ogólnych cięciach miejsc pracy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2018 o 14:00, J.F. pisze:

    > Ale co chcesz - zeby sekretarz sam sie uznal za winnego ? :)

    Dlatego byłem trochę zawiedziony (bo zaskoczony to w sumie nie), że
    przesłali to w końcu do niego i jego stanowisko uznali za swoje, pewnie
    bez czytania.

    Zobaczymy co odpiszą na pozew.

    > Ale moze wyslij jej pismo, oczywiscie z opisem sytuacji, a nie z tym, co
    > naprawde myslisz  :-)

    Przecież nie napisałem jej (w sensie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów)
    co o niej myślę, tylko opis sytuacji;) Co prawda pewnie wróżbitą
    Maciejem nie trzeba być, żeby się domyślić, że sytuacja "wygaszenia
    stosunku pracy" kobiecie na urlopie "nasuwa mi złe myśli o władzach gminy";)

    Zresztą ona tego na oczy nie widziała. Podejrzewam, że gdyby to
    przeczytała to z czystej asekuracji kazałaby po prostu sprawę załatwić a
    odpowiedniego sekretarza stanu po prostu opierdoliła. Podstawa działania
    w korpo - na wszelki wtypadek zwalić winę i odpowiedzilność na podwładnych;)

    Shrek