eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuropejski sąd zezwala na zwalnianie ciężarnych przy ogólnych cięciach miejsc pracy › Re: Europejski sąd zezwala na zwalnianie ciężarnych przy ogólnych cięciach miejsc pracy
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Europejski sąd zezwala na zwalnianie ciężarnych przy ogólnych
    cięciach miejsc pracy
    Date: Thu, 22 Feb 2018 17:50:31 +0100 (CET)

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Tak naprawdę to nie był urząd a agencja rządowa i nie ciężarna a na
    > urlopie macierzyńskim. Sprawa jest w sądzie, nowa agencja została
    > uznana za stronę (czego się obawialiśmy, bo sprytnie wykombinowali,
    > żeby nowej się "nie dało" pozwać, bo w chwili wymagalnego terminu nie
    > istniała), rzecznik praw obywatelskich przystąpi do procesu.
    > [...]
    > Dla ustalenia uwagi pani premier pod którymi rządami sprawa miała
    > miejsce jest obecnie ministrem bez teki do spraw społecznych czy jakoś
    > tak. Komentować nie będę, bo to pewnie karalne.
> [...]

    To ucz się od Giertycha jak "obniżać skarżalność", chyba takim
    prawniczym podejściem też na grupie prawa nasiąkasz?! ;-)

    P.S. Moje podejście prawno-polityczne jest takie ze nie jest źle jak się
    _paru_ "czepliwych" znajdzie którym chce się ciągać latami po sądach
    przez wszystkie instancje byle ich dużo za dużo nie było.
    Ty tą sprawę _także_ "hodujesz" politycznie? ;-)

    --
    A. Filip