    From: " " <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
    Date: Mon, 8 Mar 2010 12:32:57 +0000 (UTC)

    ><baczność!>
    ><na prawo....>
    ><...patrz!>
    ><spocznij!>

    > Wiesz, autorka całkiem sprawnie Ci napisał: odnoszę wrażenie, że odnosisz
    >wrażenie, że ona tam nie napisała "i".
    > Bo mogła napisać "więc". Albo "z czego wynika".
    > Ale postanowiła nie bawić się w hazard, napisała "i".

    To zapytajmy w takim razie inaczej - co jest *dowodem* zakupu? Paragon - na
    pewno nie, przeciez nie ma tam numeru seryjnego, np. kupuje ekspres X, rok
    później kupuje ekspres Y i reklamuje X paragonem który dostałem przy zakupie Y
    (oczywiście jeśli na sprzęcie nie ma date code lub nawet jeśli jest date code
    opowiadam bejczkę "nie mam pojecia o czym Wy mówicie, przeciez mam paragon!!!").

    Czym sie rozni oswiadczenie "mam paragon za zakup tego oto sprzetu" od "mam
    potwierdzenie z banku, ze karta zaplacilem w Waszym sklepie kwote co do grosza
    równą cenie tego oto sprzętu w dniu wykonania zapłaty"?

    > Ale może tylko źle przepisałeś?

    Nie, przekopiowałem treść maila także nie ma pomyłki.