  • 1. Data: 2003-01-27 21:35:37
    Temat: Esemes
    Od: "Pi@tek" <p...@w...pl>

    Witajcie! Każdy z nas, ma w swoim życiu taką chwilę, kiedy musi wykonać
    zadanie, które przerasta swoje własne siły. Dlatego proszę dziś Was, o
    pomoc. Wypełnijcie proszę kwestionariusz dotyczący esemesów (SMS) Pomoże to
    Patrycji w lepszym przygotowaniu się do pracy magisterskiej. Może uda się
    jej wreszcie obronić i postawić wymarzone 3 literki (mgr) przed nazwiskiem.

    Tu jest link, gdzie TO możesz zrobić, pomóc studentce ;)
    http://vapiti.com/patrycja/ankieta.php

  • 2. Data: 2003-01-27 21:56:46
    Temat: Re: Esemes
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    chetnie wypelnie. reszta zaraz cie zje, bo posty nie na temat maja najwiecej
    odpowiedzi:)

  • 3. Data: 2003-01-27 22:05:57
    Od: "_majka_" <d...@h...pl>

    prosze bardzo :-)
    i zycze powodzenia :-)

  • 4. Data: 2003-01-27 22:06:08
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Tu jest link, gdzie TO możesz zrobić, pomóc studentce ;)
    > http://vapiti.com/patrycja/ankieta.php

    Te wypełniłem .
    i moja gosposia również :)
    nemo

  • 5. Data: 2003-01-27 22:10:34
    Od: "Pi@tek" <p...@w...pl>

    Raport. Dnia 27.01.2003 r.
    Twoja wiadomosć dotarło do odbiorcy...

  • 6. Data: 2003-01-27 22:28:16
    Od: "Quixote" <p...@i...net.pl>

    Wypełniłem ankietę. Chętnie przeczytałbym tę pracę, lub chociaż wyniki
    ankiety. Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2003-01-27 22:41:07
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    Spoko wypełniłem z miłą chęcią tą ankiete.
    Ale mam zastrzeżenie do jednego pytania 41a-d, ponieważ to jest moja
    prywatna sprawa jesli chodzi o tresc smsa
    -----------------
    Pozdrawiam Bezy

  • 8. Data: 2003-01-27 22:57:40
    Od: "Pi@tek" <p...@w...pl>

    Badania i wyniki ankietki będą po przeanalizowaniu, opracowaniu i
    przepisaniu, podliczeniu, skonkretyzowaniu, oprawieniu,no i wreszcie
    obronieniu, ;) służyć społeczeństwu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-01-27 23:57:47
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    te hola hola!!! czemu robisz ludzi w balona???
    Cytat z tej strony :

    "Dane z ankiety posłużą mi jako materiał do badań naukowych, które dotyczą
    SMS-ów, jako nowego zjawiska w świecie komunikacji i w życiu społecznym.
    Udzielane przez Państwa informacje posłużą jedynie jako materiał do pracy
    naukowej, nie udostępnię ich nikomu i nie będę ich rozpowszechniać.
    Dziękuję. "

    a tu piszesz co innego

    > Badania i wyniki ankietki będą po przeanalizowaniu, opracowaniu i
    > przepisaniu, podliczeniu, skonkretyzowaniu, oprawieniu,no i wreszcie
    > obronieniu, ;) służyć społeczeństwu.

    Więc sie zastanów co piszesz żeby sieę na tym nie przejechać, zresztą tu
    jest grupa dyskusyjna gdzie wypowiedzi udzielają ludzie znający sie na
    prawie.

    O proźba - Prosze wypowiedzcie sie w tej kwestji?

    Pozdrawiam Bezy

  • 10. Data: 2003-01-28 00:36:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Jan 2003, Prezes wrote:

    >+ te hola hola!!! czemu robisz ludzi w balona???
    >+ Cytat z tej strony :
    [...]
> [...]
    >+ > obronieniu, ;) służyć społeczeństwu.
    [...]
    >+ O proźba - Prosze wypowiedzcie sie w tej kwestji?

    IMHO to czym innym jest udostępnienie treści ankiet, a czym
    innym udostepnienie wyników statystycznych.

    Była kiedyś taka ankieta na *.rowery i wyniki: - z faktu że
    *ktoś* na grupie ma rower za 30kzł nie wynika że wiem kto... !

    >+ Pozdrawiam Bezy

    pzdr, Gotfryd