    From: "Prezes" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.regionalne.wroclaw,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Esemes
    Date: Tue, 28 Jan 2003 00:57:47 +0100

    te hola hola!!! czemu robisz ludzi w balona???
    Cytat z tej strony :

    "Dane z ankiety posłużą mi jako materiał do badań naukowych, które dotyczą
    SMS-ów, jako nowego zjawiska w świecie komunikacji i w życiu społecznym.
    Udzielane przez Państwa informacje posłużą jedynie jako materiał do pracy
    naukowej, nie udostępnię ich nikomu i nie będę ich rozpowszechniać.
    Dziękuję. "

    a tu piszesz co innego

    > Badania i wyniki ankietki będą po przeanalizowaniu, opracowaniu i
    > przepisaniu, podliczeniu, skonkretyzowaniu, oprawieniu,no i wreszcie
    > obronieniu, ;) służyć społeczeństwu.

    Więc sie zastanów co piszesz żeby sieę na tym nie przejechać, zresztą tu
    jest grupa dyskusyjna gdzie wypowiedzi udzielają ludzie znający sie na
    prawie.

    O proźba - Prosze wypowiedzcie sie w tej kwestji?

    Pozdrawiam Bezy