  • 1. Data: 2007-03-20 20:05:29
    Temat: Era GSM - Zmiana a uzupełnienie regulaminu
    Od: "KM" <...@...pl>

    Witam!

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłbym pod kątem prawnym wypowiedzieć się
    na ten temat:

    http://biznes.onet.pl/0,1505764,wiadomosci.html
    http://www.fkn.pl/1,376,1505666,1,wiadomosc.html

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Michał Kołata

  • 2. Data: 2007-03-21 06:46:23
    Temat: Re: Era GSM - Zmiana a uzupełnienie regulaminu
    Od: t...@p...fm

    On 20 Mar, 21:05, "KM" <a...@...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłbym pod kątem prawnym wypowiedzieć się
> [...]

    wypowie sie wkrotce UKE.
    w ustawie nie ma rozroznienia na "zmiana" lub "uzupelnienie".
    IMHO kazda modyfikacja regulaminu, nawet in plus dla klienta to zmiana
    regulaminu a wiec potrzebna jest zgoda klienta.
    PTC przegra w tej sprawie i klientom zostanie przywrocony czas na
    podjecie decyzji o akceptacji / badz nie regulaminu.

  • 3. Data: 2007-03-21 07:54:10
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > IMHO kazda modyfikacja regulaminu, nawet in plus dla klienta to zmiana
    > regulaminu a wiec potrzebna jest zgoda klienta.

    zgadza sie, to samo wynika zreszta z przepisow kc.

    > PTC przegra w tej sprawie i klientom zostanie przywrocony czas na
    > podjecie decyzji o akceptacji / badz nie regulaminu.

    mozesz troche jasniej? bo nie bardzo wiem co chcesz powiedziec.
    DLa abonenta nie ma znaczenia czy wprowadzaniae zmian w regulaminie jest zgodne
    z prawem czy nie, liczy sie sam fakt dokonania zmian, co po stronie abonenta
    rodzi uprawnienie do wypowiedzenia umowy.

    pozdrawiam
    d.

  • 4. Data: 2007-03-21 08:52:34
    Od: c...@p...onet.pl

    On 21 Mar, 08:54, w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > z prawem czy nie, liczy sie sam fakt dokonania zmian, co po stronie abonenta
    > rodzi uprawnienie do wypowiedzenia umowy.

    wydaje mi sie, że chodzi o fakt nie poinformowania klientów o prawie
    do odstapienia od umowy bez odszkodowania dla ERY, i dlatego termin
    dla złożenia przez abonentów oświadczenia woli o wypowiedzeniu na tej
    podstawie umów zostanie przywrócony.

    pzdr. Celuloz