  • 1. Data: 2007-03-20 19:32:57
    Temat: Ochrona danych osobowych
    Od: "emil" <e...@e...pl>

    Witam,

    Czy jest jakas ustawa/rozporzadzenie lub inny przepis prawa, ktory nakazuje
    przechowywanie danych kadrowych w odrębnym, zamkniętym pomieszczeniu? Jeżeli
    tak to jaki?

    W mojej pracy teczki osobowe przechowywane są w szafie w sekretariacie,
    gdzie dziennie przechodzi mnostwo osob. Dlatego zastanawiam sie czy dane nie
    powinny byc bardziej zabezpieczone.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-20 21:52:44
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "emil" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > W mojej pracy teczki osobowe przechowywane są w szafie w sekretariacie, gdzie
    > dziennie przechodzi mnostwo osob. Dlatego zastanawiam sie czy dane nie powinny
    > byc bardziej zabezpieczone.

    Jeśli zginął, to wówczas będzie problem. Nie ma przepisu, który nakazywał by to
    przechowywać w sejfie. Ma być tak zabezpieczone, by nie zginęło.