  • 1. Data: 2007-03-20 19:27:13
    Temat: Kto ustala cene nieruchomosci?
    Od: "McFish" <grikwytnij to@poczta.onet.pl>

    witam . mam pytanie za sto punktów:)
    Kto w przypadku sprzedaży nieruchomosci (mieszkanie
    spoldzielcze -wlasnosciowe) decyduje o wartosci (wysokosci) mieszkania?
    Wlasciciel czy spadkobiercy ?czy wiekszosc ze spadkobiercow?
    dziekuje z gory za odpowiedz

  • 2. Data: 2007-03-20 21:33:48
    Temat: Re: Kto ustala cene nieruchomosci?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    McFish wrote:
> [...]
    > spoldzielcze -wlasnosciowe) decyduje o wartosci (wysokosci) mieszkania?
    > Wlasciciel czy spadkobiercy ?czy wiekszosc ze spadkobiercow?

    O czym ty piszesz?

    Jak są spadkobiercy, to właściciel nie żyje... Jak właściciel żyje, to
    nie ma spadkobierców.

  • 3. Data: 2007-03-21 04:42:47
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    wiadomości news:bk06d4-7a8.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > O czym ty piszesz?
    >
    > Jak są spadkobiercy, to właściciel nie żyje... Jak właściciel żyje, to
    > nie ma spadkobierców.

    :))))))))

  • 4. Data: 2007-03-21 09:42:57
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "McFish" <grikwytnij to@poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > spoldzielcze -wlasnosciowe) decyduje o wartosci (wysokosci) mieszkania?
    > Wlasciciel czy spadkobiercy ?czy wiekszosc ze spadkobiercow?

    przede wszystkim rynek nieruchomosci :>