  • Data: 2009-12-22 13:44:07
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:erskoe4vjkxe$.1ap5dsbtmr2w5$.dlg@40tude.net...
    > Ma rację. Na śląsku jest mnóstwo takich ludzi. Mój znajomy, po
    > rewaloryzacji ma EMERYTURY brutto ~1100pln.

    Istnieje taka możliwość w stosunku do ludzi którzy przeszli na emeryturę np
    20 lat temu. W wyniku złodziejskiej rewaloryzacji ich emerytur powstaje
    stary portfel. Ich emerytury w stosunku do aktualnie przyznawanych są
    realnie coraz niższe.

    Ale w tym wątku mówimy o emeryturach przyznawanych w tym roku, po 40 latach
    pracy 800-1000zł jest niemożliwą emeryturą nawet gdy przez całe życie
    otrzymywałeś najniższą płacę.