    From: "grzech" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytury mundurowe
    Date: Mon, 21 Dec 2009 11:23:58 +0100

    > Wyobraź sobie, że w tamtym czasie wiele osób mogło jedynie marzyć o
    > wykształceniu średnim. Znam osoby, które próbowały, ale żeby przeżyć
    > musiały pracować, więc po semestrze w szkole średniej często rezygnowały,
    > niezależnie od osiągnięć. Ci ludzie są często na tyle honorowi, że nie
    > upominają się o przywileje dla siebie, jak górnicy, czy mundurowi. I o
    > tym, że policjant musi być zawsze na rozkaz, co z tego, jeśli ci ludzie,
    > aby przeżyć i wychować swoje dzieci nierzadko musieli pracować na więcej
    > niż jeden etat. Więc proszę nie pisać o tych żołądkach, bo tu nie o to
> [...]

    A więc wiadomo z czego wynikają niskie emerytury. Jakoś trudno mi uwierzyć,
    że masowo poginęły papiery z zarobkami z lat 70-tych. Z mojego zakładu który
    nie istnieje od wielu lat można to bez trudu uzyskać.
    Co do marzeń o wykształceniu średnim to możesz takie bajki opowiadać
    miłośnikom prawd objawionych z IPN. Tak się składa, że pamiętam tamte czasy.