    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytura a korespondencja z Działu Socjalnego
    Date: Mon, 6 Apr 2015 16:07:01 -0500

    Tw?...@A...Email.Com wrote:
    > Ostatni rok mojej pracy przed emeryturą przepracowałem w szkole
    > podstawowej. Odkąd jestem emerytem co roku dostajem list z Działu
    > Socjalnego tej szkoły w którym tonem nakazu próbują mnie zmusić żebym
    > ujawnił ile mam emerytury.
    >
    > Podobno jest tak, że szkoła ma obowiązek ze swoich funduszy przekazać 5%
    > wartości emerytury na Dział Socjalny i jako emeryt podobno mogę
    > korzystać z jakiś atrakcji które Dział Socjalny może przygotowywać.
    >
    > Ale ja nie chce nic od Działu Socjalnego. Ale też nie chce im mówić ile
    > mam emerytury. Poza tym w szkole pracowałem tylko rok nawet ta pensja
> [...]

    Nie masz obowiązku im odpowiadac.
    Szkoła ma swoje regulamiy gdzie wielkość dofinansowania zalezy od
    dochodu w rodzinie.
    Jesli nie podasz ile masz dochodu, to ci przydzielą minimum, albo nic.
    Co jak widac tez cie satysfakcjonuje.
    Wiec ich po prostu olej.

    Ja to załatwiłem jeszcze inaczej wysyłając im pisemko, ze bardzo mi
    przykro, ale "na podstawie odrebnych przepisow", moje dochody podlegają
    utajnieniu i nie moge ich podac.