  • 1. Data: 2015-04-06 22:07:20
    Temat: Emerytura a korespondencja z Działu Socjalnego
    Od: Twó...@A...Email.Com

    Ostatni rok mojej pracy przed emeryturą przepracowałem w szkole
    podstawowej. Odkąd jestem emerytem co roku dostajem list z Działu
    Socjalnego tej szkoły w którym tonem nakazu próbują mnie zmusić żebym
    ujawnił ile mam emerytury.

    Podobno jest tak, że szkoła ma obowiązek ze swoich funduszy przekazać 5%
    wartości emerytury na Dział Socjalny i jako emeryt podobno mogę
    korzystać z jakiś atrakcji które Dział Socjalny może przygotowywać.

    Ale ja nie chce nic od Działu Socjalnego. Ale też nie chce im mówić ile
    mam emerytury. Poza tym w szkole pracowałem tylko rok nawet ta pensja
    nie weszła do wyliczenia zusowskiego. A emeryture mam wyższą niż
    normalnie nauczyciel by miał bo sie na nią złożyły moje wcześniejsze
    prace. Ten rok w szkole to było tylko przeczekanie, a okazuje sie że
    mnie "ożenił" z tą szkołą na zawsze bo teraz co roku będą mi to
    przysyłać a w piśmie mnie straszą że oni mają prawo wiedzieć ile mam
    emerytury.

    Czy mam jakąś możliwość prawnego "rozwodu" z tą szkołą żebym przestał
    być "ich" emerytem któremu coś tam przysługuje z Działu Socjalnego.
    Jakieś oświadczenie czy coś? Bo mam dość tych nachalnych listów
    żądających odemnie ile mam emerytury.

  • 2. Data: 2015-04-06 23:06:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-04-15 o 22:07, pisze:

> [...]
    > być "ich" emerytem któremu coś tam przysługuje z Działu Socjalnego.
    > Jakieś oświadczenie czy coś? Bo mam dość tych nachalnych listów

    Przede wszystkim po prostu możesz im nie odpisywać. Jak już koniecznie
    chcesz, to im odpisz, ze skoro "mają prawo" wiedzieć, to by się zwrócili
    do ZUS, a nie zawracali Ci głowy.

    Natomiast im chodzi o to, że do jakiegoś tam dochodu przysługują Ci
    pewne uprawnienia. Dostaniesz przykładowo paczkę na święta :-)

  • 3. Data: 2015-04-06 23:07:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tw?...@A...Email.Com wrote:
> [...]
    > być "ich" emerytem któremu coś tam przysługuje z Działu Socjalnego.
    > Jakieś oświadczenie czy coś? Bo mam dość tych nachalnych listów

    Nie masz obowiązku im odpowiadac.
    Szkoła ma swoje regulamiy gdzie wielkość dofinansowania zalezy od
    dochodu w rodzinie.
    Jesli nie podasz ile masz dochodu, to ci przydzielą minimum, albo nic.
    Co jak widac tez cie satysfakcjonuje.
    Wiec ich po prostu olej.

    Ja to załatwiłem jeszcze inaczej wysyłając im pisemko, ze bardzo mi
    przykro, ale "na podstawie odrebnych przepisow", moje dochody podlegają
    utajnieniu i nie moge ich podac.

  • 4. Data: 2015-04-07 16:19:17
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Jeśli nie były to listy polecone, to może idź tam i zapytaj o co naprawdę
    idzie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 5. Data: 2015-04-07 16:29:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stokrotka wrote:

    > Jeśli nie były to listy polecone, to może idź tam i zapytaj o co
    > naprawdę idzie.

    A jak byly polecone to co?
    ma uciekac?

  • 6. Data: 2015-04-08 01:22:46
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-06 22:07, Tw?...@A...Email.Com pisze:
> [...]
    > być "ich" emerytem któremu coś tam przysługuje z Działu Socjalnego.
    > Jakieś oświadczenie czy coś? Bo mam dość tych nachalnych listów

    Może to jakiś hacker wysyła?

    --
    animka

  • 7. Data: 2015-04-08 02:48:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Może to jakiś hacker wysyła?

    animka uwazaj bo ci wyplate zhakuja

  • 8. Data: 2015-04-08 12:48:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *witek* napisał(-a):

    > animka uwazaj bo ci wyplate zhakuja

    To może się zdarzyć. Mózg już jej zhakowali ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2015-04-09 11:19:29
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > A jak byly polecone to co?
    > ma uciekac?

    Myślę, że ma olewać, odpisać co poradzili internauci obok.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)