    Date: Mon, 06 Apr 2015 23:06:45 +0200
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytura a korespondencja z Działu Socjalnego

    W dniu 06-04-15 o 22:07, pisze:

    > Czy mam jakąś możliwość prawnego "rozwodu" z tą szkołą żebym przestał
    > być "ich" emerytem któremu coś tam przysługuje z Działu Socjalnego.
    > Jakieś oświadczenie czy coś? Bo mam dość tych nachalnych listów
    > żądających odemnie ile mam emerytury.

    Przede wszystkim po prostu możesz im nie odpisywać. Jak już koniecznie
    chcesz, to im odpisz, ze skoro "mają prawo" wiedzieć, to by się zwrócili
    do ZUS, a nie zawracali Ci głowy.

    Natomiast im chodzi o to, że do jakiegoś tam dochodu przysługują Ci
    pewne uprawnienia. Dostaniesz przykładowo paczkę na święta :-)