  • 41. Data: 2021-06-29 17:19:06
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 16:29, Astralny Rębajło pisze:
> [...]
    zeciw-covid-19-jest-bezpieczne-i-skuteczne-badania-p
    rzedkliniczne-1120046

    > Są tacy eksperci i są owacy.
    >
    > cyt.
    > Oświadczenie podpisali (w kolejności podpisania)...
    > https://rzecznikrodzicow.pl/2021/06/1382/

    Pojadę w stylu J.F.
    Ale czy aby na pewno ci co podpisali wiedzą, że podpisali?

    No może i podpisali, ale...
    pierwsze z brzegu googlowanie "dr n. med. Dorota Sienkiewicz, pediatra"

    https://www.politykazdrowotna.com/38737,uniwersytet-
    medyczny-odcina-sie-od-opinii-ekspertki-antyszczepio
    nkowcow

    "Słowa te nie pozostały bez reakcji ze strony uczelni, która wskazała,
    że publiczne wypowiedzi pojedynczych jej pracowników pojawiające się w
    kontekście dyskusji nad projektem dobrowolności szczepień w Polsce są
    jedynie wyrazem ich prywatnych poglądów i pozostają w rażącej
    sprzeczności z naukowymi i dydaktycznymi standardami reprezentowanymi
    przez białostocką Alma Mater.
    Jednocześnie uczelnia przyznała, że z niepokojem i dezaprobatą obserwuje
    zjawisko wykorzystywania prywatnych wypowiedzi swoich pracowników przez
    media i przedstawicieli tzw. ruchu antyszczepionkowego, czego efektem
    jest między innymi stopniowy i narastający wzrost liczby dzieci, które
    nie są szczepione (30 089 osób w roku 2017 w porównaniu z 3437 osobami w
    roku 2010).

    - Naszą najwyższą dezaprobatę budzi fakt wysoce nieodpowiedzialnego
    łączenia nierzetelnych informacji i teorii spiskowych opierających się
    na tak zwanych badaniach naukowych przeprowadzanych z wyjątkowo
    niebezpiecznym naruszeniem podstawowych zasad metodologii - oceniły
    władze uczelnie i jednocześnie zaapelowały, o niewykorzystywanie faktu
    zatrudnienia w Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku osób, które przez
    tzw. ruchy antyszczepionkowe wskazywane są jako eksperci, którzy
    dyskredytują naukowe argumenty."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 42. Data: 2021-06-29 18:01:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2021 15:15:46 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > No nie... Nikt nie może być tak głupi. Pfizer przecież opublikował
    > wszystkie informacje ze wszystkich etapów opracowywania, badania i
    > wdrożenia szczepionki. Wystarczy przeczytać.

    Gdzie opublikowal ?

    J.

  • 43. Data: 2021-06-29 18:16:34
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

> [...]
    >
    > https://www.politykazdrowotna.com/38737,uniwersytet-
    medyczny-odcina-sie-od-opinii-ekspertki-antyszczepio

    I co z tego że się odcina? Ano nic.

    Większość siedzi cicho, lepiej się nie wychylać.
    Pospieszalski się wychylił i oberwał, podobnie ci których zaprosił.
    Wszyscy zostali wezwani na przesłuchania.

    Jest kasta która narzuca ton i tyle.

  • 44. Data: 2021-06-29 18:31:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 18:01:40 +0200, J.F napisał(a):

    > Gdzie opublikowal ?

    Pewnie bym ci powiedział ale nie lubię facetów robiących spacje przed
    pytajnikiem. Poszukaj se sam.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 45. Data: 2021-06-29 18:48:14
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 28.06.2021 o 20:56, Kviat pisze:

    > Bardzo tęsknisz za tamtymi czasami?
    > To przejdź się po szpitalu i zapytaj rodziców po chuj leczą te dzieci,
    > skoro takie słabe. Pomóż im odzyskać zdolność doboru naturalnego.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Właśnie nie wiem, po chuj?
    Gdy jadę tramwajem i widzę matkę z zaślinionym, bezmyślnie
    przewracającym gałami kilkuletnim dzieckiem w wózku, to właśnie takie
    pytanie mi się nasuwa.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 46. Data: 2021-06-29 18:48:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2021 18:31:42 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Pewnie bym ci powiedział ale nie lubię facetów robiących spacje przed
    > pytajnikiem. Poszukaj se sam.

    A jak grzecznie zapytam bez spacji?

    :-P

    J.

  • 47. Data: 2021-06-29 19:02:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 20:56:24 +0200, Kviat wrote:

    > Bardzo tęsknisz za tamtymi czasami?
    > To przejdź się po szpitalu i zapytaj rodziców po chuj leczą te dzieci,
    > skoro takie słabe. Pomóż im odzyskać zdolność doboru naturalnego.

    Ja nie mowie ze tesknie, tylko stwierdzam fakt.

    O masz pierwszy z brzegu przyklad
    https://www.siepomaga.pl/kubusiowe-serduszko

    Dawniej by dziecko umarlo, dzis ma szanse przezyc, bedzie sobie
    normalnie zylo ... i byc moze przenosilo dalej wade genetyczna.

    Ale moze takie operacje potanieja w przyszlosci i w nastepnym
    pokoleniu nie bedzie juz takiego problemu :-)

    J.

  • 48. Data: 2021-06-29 19:09:49
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 29.06.2021 o 14:00, Kviat pisze:

    > Tak tak... znam ten tekst. Płaskoziemcy i cała reszta foliarzy zawsze
    > tego używają, gdy brakuje im argumentów.

    > Skoro cię to ciekawi, to dlaczego się nie dowiesz?

    > Skoro cię to ciekawi, to dlaczego się nie dowiesz?

    > Ziemia nie jest płaska. Ale czy aby na pewno?
    > Przecież można wnioskować, że NASA nas nie oszukuje.
    > Ale czy aby na pewno?

    c,koronawirus-a-plodnosc---najnowsze-odkrycia-naukow
    cow,artykul,11083346.html

    at-szczepie%C5%84-sprawdzamy/a-57250204

    > Dziecko drogie... szczepionki to nie jest nowy wynalazek.
    > Stosujemy je właśnie dlatego, że kiedyś wyciągnięto wnioski na przyszłość.

    > Spróbowałeś chociaż dowiedzieć się cokolwiek na ten temat?

    > Zdecydowanie się zgadzam. Uzmysłowiła, że w XXI wieku, pomimo
    > powszechnej edukacji, nadal istnieje armia nieuków idiotów, która woli
    > wierzyć w fejkewsy, płaską Ziemię, chemtrailsy, chipy w szczepionkach i
    > zmowę reptilian w celu depopulacji ludzi. I że ta armia nadal rośnie.

    Według mnie, problemem jest to, że te chemitrailssy i inne sensacje są
    tworzone celowo dla takich podatnych na manipulację ludzi po to, żeby
    odwrócić uwagę od faktów, które miały lub mają miejsce.
    I teraz taki gostek jak Ty, chcąc obalić jakąkolwiek sensowną tezę,
    wrzuca razem z nią chemitrailsy etc. i już uważa się, że ta teza, choćby
    była najprawdziwsza, jest tak samo dęta jak chemitrailsy i płaska Ziemia.

    To co właśnie robisz, czepiając się płaskiej Ziemi to nic innego jak
    próba manipulacji.

    Pamiętasz np. o takim fejknjusie jak Talibowie w Klewkach?
    Ileż to było zabawy... Prawda?

    Zamiast więc pisać głupoty, postaraj trzymać się faktów. Jeśli je
    oczywiście znasz.

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    A ja otrzeźwienia i odrobiny refleksji.

  • 49. Data: 2021-06-29 19:13:18
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 29.06.2021 o 17:11, Kviat pisze:

    > Zrezygnowano też z dyskusji naukowej na temat kształtu Ziemi, pomimo
    > tego, że część "naukowców" nadal się takiej dyskusji domaga.
    >
    > Czy brak dyskusji naukowej na temat kształtu Ziemi również traktujesz
    > jako nienormalne warunki naukowe?

    Z tą Ziemią wychodzi tylko to, że masz chyba coś z głową.
    Czyli rzucasz gównem licząc, że się jednak coś przylepi.

  • 50. Data: 2021-06-29 19:14:44
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 29.06.2021 o 17:08, Kviat pisze:

    > Pisaliby, gdyby to była prawda, a nie bzdura powielana przez
    > antyszczepionkowców.
    > Ciekawe jest też to, jak szczepionkowcy manipulują językiem.
    > Np. piszą: "część uczonych, druga część orzekła inaczej"
    > Tak jakby była jakaś równowaga... To nic, że ta druga część, to kilku
    > oszołomów, czy jeden z jakimś tytułem naukowym np. z psychiatrii, albo
    > politologii, albo od budowy mostów.
    >
    > Część uczonych twierdzi, że Ziemia nie jest płaska, druga część orzekła
    > inaczej.
    > Fajna zabawa, nie?

    Co na to Twój lekarz? Masz tę Ziemię w genach czy co?