  • Data: 2004-07-25 07:23:50
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 lip o godzinie 23:23, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po drugie pomiar ciepła pobranego przez mieszkanie jest bez sensu. Jesli
    > wyłączę kaloryferu u mnie w mieszkaniu, to ogrzewać będą mnie sąsiedzi.

    Takim tokiem rozumowania to nie musisz pobierać także np. energii
    elektrycznej - w końcu od sąsiadów także będziesz miał poświatę, z
    oświetlenia zewnętrznego także......

    > Przez ściany, podłogę czy sufit. Ale wystarczy nawet, bym trochę niżej
    > ustawił temeraturę na kaloryferach, a już ciepło od nich będzie płunęło do
    > mnie. Po za tym taki pomiar jest prosty do sfałszowania. Wystarczy zwiększyć
    > powierzchnię grzewczą rur doprowadzających (np. aluminiowa ozdobna
    > "zasłonka" tych rur mocowana do rur w kilku punktach - najlepiej po
    > usunięciu w miejscach mocowania farby z rury), a wszystko w łeb bieże.

    Przy energii elektrycznej także - zastosujesz źródło światła
    energooszczędne, albo "odblask" z dobrym materiałem odbijającym światło - i
    już masz większą sprawność - a pobór energii "zwykły".

    Bez sensu jest ta dywagacja nie na temat w zasadzie już.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany