  • Data: 2004-07-24 08:17:31
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: "juras" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Autor" <m...@w...tenbit.pl> napisał w wiadomości
    news:cds3nf$dhc$1@inews.gazeta.pl...
    > 1. czy spoldzielnia mieszkaniowa moze eksmitowac lokatora z mieszkania
    > wlasnosciowego za zaleglosci w czynszu. mieszkanie jest splacone,
    > wszystkie formalnosci prawne pozalatwiane, jedynie brak aktu wlasnosci,
    > ktorego od początku nie chciala wydac spoldzielnia mieszkaniowa.

    Z tego co wiem ,ze jezeli wielkosc zadluzen przekroczy pewna sume, taka
    eksmisja jest dopuszczona przez prawo .Jak to sobie wyobrazasz zeby reszta
    spoldzielcow ponosila Twoje koszty ogrzewania ,cieplej wody i innych kosztow
    ktore musimy solidarnie pokryc .Odciecie ogrzewanie i np odbieranie sciekow
    jest raczej niemozliwe ,sa tez koszty wywozu smieci i podobne .Dzieki takim
    ludziom majacym zaleglosci czynszowe , moj czynsz jest tak wysoki .
    juras