  • Data: 2004-07-24 10:41:10
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 lip o godzinie 10:17, na pl.soc.prawo, juras napisał(a):

    > Z tego co wiem ,ze jezeli wielkosc zadluzen przekroczy pewna sume, taka
    > eksmisja jest dopuszczona przez prawo .Jak to sobie wyobrazasz zeby reszta
    > spoldzielcow ponosila Twoje koszty ogrzewania ,cieplej wody i innych kosztow
    > ktore musimy solidarnie pokryc .

    Koszty ogrzewania? Zdecydowana większość posiada liczniki zużytego ciepła -
    więc raczej więcej niż pewne że ma podpisaną umowę o dostawę ciepła do
    lokalu - więc co spółdzielni do tego? Za telefon komórkowy też wydaje Ci
    się że płacicie takie sąsiadowi ??

    > Odciecie ogrzewanie i np odbieranie sciekow jest raczej niemozliwe ,

    Dlaczego niemożliwe?

    > sa tez koszty wywozu smieci i podobne.

    Dlaczego przyjmujesz że pytający nie ma _samodzielnie_ podpisanej umowy o
    wywóz/odbiór śmieci/nieczystości?

    > Dzieki takim ludziom majacym zaleglosci czynszowe , moj czynsz jest tak wysoki
    .

    Pleciesz jak dzieciak w przedszkolu któremu zabrano lizak.

    A teraz może w drugą stronę:
    dlaczego pytający ma płacić _czynsz_ /sic!!/ w takiej samej wysokości jak
    Ty?
    Przecież on za swoje lokum _zapłacił_ gotówką, Ty je otrzymałeś do najmu -
    to jest ku....a uczciwe???
    IMO - pytający winien tylko płacić za _realne_ utrzymanie budynku, a nei
    zwykły czynsz.
    Zresztą dziwię się ludziom którzy w blokach wykupują mieszkania - to
    wyrzucenie swojej kasy w błoto. Najrozsądniej to chyba kupić działkę i
    postawić sobie domek.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423