  • 161. Data: 2018-08-31 14:10:47
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 12:58:17 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    o-jazdy-zakonczony-smiertelnym-wypadkiem,4773641,art
    gal,t,id,tm.html

    > Nie cytuj pismakow, tylko zobacz sam na filmie.

    Z dziką rozkoszą, tylko nie wiem, w którym kinie grają ten film.

    Inni pismacy - ponoć za prokuratorem - też podają wersję z machaniem:
    "Kiedy silnik samochodu zgasł na torach kolejowych, zarówno egzaminator,
    jak i 18-letnia kursantka kilkukrotnie próbowali uruchomić auto. - Nie było
    na to czasu. Powinni byli uciekać - twierdzi prokurator. Potwierdza jednak
    rozpowszechnioną informację o tym, jakoby mężczyzna miał wysiąść z
    samochodu i machając rękami, sygnalizować maszyniście nadjeżdżającego
    pociągu zatrzymanie się. Potwierdzają to obsługa pociągu i nagranie, jakie
    znalazło się w materiale dowodowym."

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23838516,wy
    padek-w-szaflarach-prokuratura-o-zeznaniach-egzamina
    tora.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 162. Data: 2018-08-31 14:32:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 14:10:47 +0200, Olin napisał(a):
    o-jazdy-zakonczony-smiertelnym-wypadkiem,4773641,art
    gal,t,id,tm.html

    > Z dziką rozkoszą, tylko nie wiem, w którym kinie grają ten film.

    http://www.polsatnews.pl/wideo/egzaminator-wyszedl-k
    ursantka-zostala-film-z-wypadku-w-szaflarach_6720539
    /
    https://www.youtube.com/watch?v=hDXmdhTzgqM

> [...]
    > znalazło się w materiale dowodowym."
    > http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23838516,wy
    padek-w-szaflarach-prokuratura-o-zeznaniach-egzamina

    Porownaj sam.
    Jesli machal - to calkowicie bezsensownie.

    Pchac ... moze i probowal, bo niewyraznie.

    Ale cos mi sie widzi, ze pismak klamie :-)

    J.

  • 163. Data: 2018-08-31 14:33:19
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 31.08.2018 o 14:10, Olin pisze:

    o-jazdy-zakonczony-smiertelnym-wypadkiem,4773641,art
    gal,t,id,tm.html

    > Z dziką rozkoszą, tylko nie wiem, w którym kinie grają ten film.

    https://www.facebook.com/portalpodhale24/videos/9654
    76090302263/

    MJ

  • 164. Data: 2018-08-31 14:36:04
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 31.08.2018 o 14:32, J.F. pisze:
> [...]
    tora.html

    > Porownaj sam.
    > Jesli machal - to calkowicie bezsensownie.

    Po szóstym obejrzeniu wydaje mi się, że na pół sekundy przed uderzeniem
    unosi rękę/ręce do góry. Musztarda po obiedzie. Albo odruch po prostu...

    MJ

  • 165. Data: 2018-08-31 14:45:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 14:32:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > http://www.polsatnews.pl/wideo/egzaminator-wyszedl-k
    ursantka-zostala-film-z-wypadku-w-szaflarach_6720539
    /
    > https://www.youtube.com/watch?v=hDXmdhTzgqM

    Złośliwie schował się za drzewem; ale nawet jeśli rzeczywiście machał, to i
    tak było to psu na budę.

    > Ale cos mi sie widzi, ze pismak klamie :-)

    Jak nic siedzi w kieszeni Alexa Springera.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 166. Data: 2018-08-31 14:47:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 14:36:04 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > Po szóstym obejrzeniu wydaje mi się, że na pół sekundy przed uderzeniem
    > unosi rękę/ręce do góry. Musztarda po obiedzie. Albo odruch po prostu...

    Maszynista i tak musiał widzieć samochód, więc machał czy stał, to i tak
    nic nie zmieniło.

  • 167. Data: 2018-08-31 15:24:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 14:47:32 +0200, Olin napisał(a):
> [...]

    Nawet jakby od razu po wysiadnieciu machal, to i tak bylo tylko 3s -
    wielokrotnie za malo.

    > Maszynista i tak musiał widzieć samochód, więc machał czy stał, to i tak
    > nic nie zmieniło.

    No ale spodziewal sie, ze zjedzie.
    Jakby tak od razu wyskoczyl i zaczal machac - moze by dziewczyna zyla.

    Ale wtedy prorok by mu zarzucil, ze nie instruowal jak zjechac z toru
    :-)

    J.

  • 168. Data: 2018-08-31 16:24:08
    Od: p...@g...com

    Machanie tylko go obciąża, równie dobrze mógł nadawać Morsem albo wysyłać sygnały
    dymne. Beknie za to że nie zatrzymał pojazdu przed torami i pozostaje kwestia czy
    naprawdę kazał dziewczynie opuścić auto.

  • 169. Data: 2018-08-31 17:46:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Maszynista i tak musiał widzieć samochód, więc machał czy stał, to i tak
    > nic nie zmieniło.

    P.S. tak nalezy machac

    https://www.youtube.com/watch?v=sYDFkjaXCXE

    Ale to i tak nic nie daje :-)

    J.

  • 170. Data: 2018-08-31 18:08:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Maszynista i tak musiał widzieć samochód, więc machał czy stał, to i tak
    > nic nie zmieniło.

    A propos - tak nalezy przejezdzac

    https://www.youtube.com/watch?v=8uishNSxFOo

    J.