  • 11. Data: 2012-06-11 20:33:41
    Temat: Re: EPU - nie ma mojego pozwu (po podpisaniu i oplaceniu)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-11 19:43, Rafal M pisze:

    > Dostalem odp ze po oplaceniu pozwu czekaja jeszcze na potwierdzenie od
    > eCardu. W zwiazku z duza iloscia skladanych pozow okres oczekiwania to
    > kilka dni, dopiero wtedy pozew pojawi sie w "moich sprawach:.

    Ale chyba gdzieś powinien być ten pozew widoczny AFAIR, w pozwach
    złożonych? Nieopłaconych? ...

    > BTW: Ile sie teraz czeka na nakaz zaplaty w EPU?

    Od kilku dni do kilku miesięcy. Ze wskazaniem na kilka miesięcy :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2012-06-11 23:39:25
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Od kilku dni do kilku miesięcy. Ze wskazaniem na kilka miesięcy :)

    I wg jakiego klucza to idzie? Wg kolejności zgłoszeń czy skomplikowania
    sprawy?
    Bo mój już wisi kilka dni i nie wiem, czy się nie zawiesił ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 13. Data: 2012-06-12 05:47:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-11 23:39, wromek pisze:

    > I wg jakiego klucza to idzie? Wg kolejności zgłoszeń czy skomplikowania
    > sprawy?
    > Bo mój już wisi kilka dni i nie wiem, czy się nie zawiesił ;)

    Trudno wskazać jakiś konkretny algorytm. Kilka spraw składanych w
    podobnym okresie ma wydane nakazy w całkiem różnych terminach. Ponoć to
    zależy do którego "oddziału" sprawa pójdzie (bo Lublin Lublinem, ale
    pomocą sądowi służą też inne miasta).

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2012-06-13 22:18:51
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > "Problem można rozwiązać poprzez ustawienie filtrowania na 'Tylko sprawy
    > zakreślone' lub 'Tylko sprawy niezakreślone', następnie "sygnatura
    > sprawy" na % - pokazują się wtedy wszystkie sprawy lub poprzez
    > ustawienie filtru zakres dat wpływu."
    >
    > ale wygoda tego do dupy.

    >Ten patent nie dziala :(
    >Napisalem do pomocy technicznej. Daj znac jak odpowiedza.

    Ja po prostu wpisuje jakas cyferke (np 2) i klikam filtruj. Oczywiscie musi
    byc taka w numerze sprawy.
    Ale cos maja dzisiaj przerwe techniczna - moze poprawia ?

    Fantom

  • 15. Data: 2012-06-13 22:20:43
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    >BTW: Ile sie teraz czeka na nakaz zaplaty w EPU?

    Ja dostalem po dwoch miesiachach. Ale wlasnie minely kolejne dwa, i ciagle
    nei wiem, kiedy bedzie uprawomocniony (lub moze nie bo byla byc skarga)

    Fantom