  • 111. Data: 2015-01-18 21:36:20
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: Kris <k...@g...com>

    Czy takiej usuniętej aukcji nie ma w zakończonych? Zrzut byś wstawił i temat byłby
    jasny.

  • 112. Data: 2015-01-19 01:22:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.01.2015 07:14, xen pisze:
    > Była tylko książka na licytacji, a dlaczego odbiór osobisty to już
    > pisałem i więcej nie będe pisał.

    Po co w ogóle piszesz na tą grupę, skoro nie odnosisz się do pytań które
    zadałem zaś piszesz coś o odbiorze osobistym?

    Chcesz się wyżalić czy zapytać?

    p. m.

  • 113. Data: 2015-01-24 19:38:44
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    wyjasniam Ci, ze pomyliłes papieża z papierzem :)

  • 114. Data: 2015-01-24 19:41:01
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    > No pszecierz nie czeba umjeć psać rzeby coś odbiedy napjsać.

    nie czepiaj sie go leszczu... dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia to
    codzienność w polskich gimnazjach ;)
    Jak nie robisz błędów ...widać stary jestes, nie masz sie zatem co tak
    cieszyc :D

  • 115. Data: 2015-01-24 22:10:02
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 15:37:11 UTC+1 użytkownik Xen napisał:
    > Wystawiłem na sprzedaż książke, usuneli mi aukcje bo napisali ze jest to
    > e-book. Podalem im nr ISBN i w bibliotece pisze ze jest to książka, a
    > nie e-book.
    > To mi odpisali żebym wysłał zdjęcie 10 sztuk książek :)) Czy mają prawo
    > rządać ?? akurat książki mam w firmie.

    Ja tez kiedys chcialem sprzedac sprzet fotograficzny wysokiej klasy, to mi
    zlikwidowali aukcje, twierdzac, ze ten sprzet mógł byc kradziony.
    Zadne argumenty nie skutkowaly. Robią , co chcą.

  • 116. Data: 2015-01-28 15:50:58
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    Użytkownik "Marek Wisniewski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:616843fd-65e6-4a2d-896a-2dde720ab09e@googlegrou
    ps.com...
> [...]

    zlikwidowali aukcje, twierdzac, ze ten sprzet mógł byc kradziony.
    Zadne argumenty nie skutkowaly. Robią , co chcą.

    ==
    Kiedyś (9 lat temu?) sprzedałem na allegro samochód za ok. 30 tys., ale nikt
    się nie czepiał i o nic nie pytał.
    Chyba były łatwiejsze czasy?

  • 117. Data: 2015-02-01 00:30:51
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 15:51:02 UTC+1 użytkownik Moonsky napisał:
> [...]
    >
    > ==
    > Kiedyś (9 lat temu?) sprzedałem na allegro samochód za ok. 30 tys., ale nikt

    ..jak z tym pierwszym milionem...