  • 1. Data: 2004-02-17 22:28:42
    Temat: Dziwna sprawa
    Od: "Boniek" <b...@w...pl>

    Witam

    Mam takie dziwne pytanie . A mianowicie chcialbym sie dowiedziec co
    pownienem zrobic w przypadku gdy ktos zrobi mi psikusa i przysle na mnie
    paczke z zagranicy w ktorej beda towary wlasnosci intelektualnej i paczka ta
    zostanie zatrzymana przez Urzad Celny. Co powinienem zrobic aby nie miec
    zadnych klopotow, nie byc wzywany na zadne przesluchania, a paczka najlepiej
    jakby wrocila do nadawcy.

  • 2. Data: 2004-02-18 00:56:39
    Temat: Re: Dziwna sprawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Boniek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostanie zatrzymana przez Urzad Celny. Co powinienem zrobic aby nie miec
    > zadnych klopotow, nie byc wzywany na zadne przesluchania, a paczka

    No generalnie jak zostaniesz powiadomiony o nadejściu tej puszki Pandory,
    to musisz ich pisemnie powiadomić, że niestety nie masz zamiaru wziąć
    udziału w tym zamieszaniu.

  • 3. Data: 2004-02-18 07:06:40
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

> [...]
    > zostanie zatrzymana przez Urzad Celny. Co powinienem zrobic aby nie miec
    > zadnych klopotow, nie byc wzywany na zadne przesluchania, a paczka

    Jak nie zamawiałeś / nie kupiłeś żadnej paczki to co sie martwisz i skąd
    wiesz, że coś przyjdzie?

    andrzej