  • Data: 2008-12-02 20:56:22
    Temat: Re: Dziecko a niepełnoletni rodzice
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Ale z czym mają czekać? Z urodzeniem dziecka? Sądzę, że gdyby dziewczyna
    > nie była w ciąży, to by chyba tego postu tu nie było.

    z "załatwianiem" pełnoletności.
    Mogą wziąc ślub i wówczas ojciec dziewczyny nie będzie miał nic do
    powiedzenia, albo poczekac na jej 18-tke.

    Dziecko akurat to drobny dodatek.
    Ja post zrozumialem pod kątem, że dziadek będzie się wtrącał do
    wychowywania lub decydowania o dziecku i o córce i jak można mu w tym
    przeszkodzić.