  • Data: 2008-12-02 19:34:17
    Temat: Re: Dziecko a niepełnoletni rodzice
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Założyłeś, że będzie wojna z ojcem dziecka.
    > Jeżeli ojciec dziecka jak najbardziej sie dogaduje z dziewczyną, to
    > razem mogą spokojnie do jej 18-tki poczekać. W sumie to parę miesięcy.

    bardzo dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
    Tytułem wyjasnienia - nie chodzi o to czy czekac ze slubem, tylko czy go
    wogole brac. Co prawda mlodzi sa juz jakis czas ze soba, sa zakochani i
    wogole ale jednak tego nie planowali i byc moze poczekaja.
    A co do ojca - oczywiscie powodem mojego pytania było to ze dziewczyna z
    ojcem nijak sie nie dogaduje, a w domu raczej dzieja sie nieprzyjemne
    sprawy.
    Dzieki jeszcze raz.

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O