  • Data: 2008-12-02 21:05:03
    Temat: Re: Dziecko a niepełnoletni rodzice
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > bardzo dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
    > Tytułem wyjasnienia - nie chodzi o to czy czekac ze slubem, tylko czy go
    > wogole brac. Co prawda mlodzi sa juz jakis czas ze soba, sa zakochani i
    > wogole ale jednak tego nie planowali i byc moze poczekaja.
    > A co do ojca - oczywiscie powodem mojego pytania było to ze dziewczyna z
    > ojcem nijak sie nie dogaduje, a w domu raczej dzieja sie nieprzyjemne
    > sprawy.
    > Dzieki jeszcze raz.

    czyli tak jak myślałem, chodzi o dziadka a nie o dziecko.

    Ślub zmienia parę rzeczy
    Wspólne rozliczanie z podatkow i parę schodów mniej w urządach, bo nie
    trzeba będzie udowadniać, że ma się prawo do decydowaniu o dziecku.
    On nie będzie miał formalnie żadnego prawa decydowania o niej i
    odwrotnie. Np. w przypadku koniecznosci podjecia decyzji w szpitalu co
    do formy leczenia itp itd będzie mógł tylko stać i patrzeć. Nie jest
    rodziną. Ojciec dziewczyny będzie decydował. W razie czego nie
    dziedziczy też.
    Warto ślub wziąc, ale wcale nie znaczy, że musi to być teraz i tylko
    dlatego, że argumentem jest dziecko.