  • 1. Data: 2007-11-29 21:51:16
    Temat: Re: Dziecko 6 lat ukradlo cukierki .
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MT pisze:

    > Policja skierowala sprawe do sadu grodzkiego jakie moga byc konsekwencje ?

    Chyba do sądu rodzinnego. 6 letnie dziecko luzem puszczać ...

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 2. Data: 2007-11-29 23:24:51
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Dziecko wyszlo na plac zabaw przed domem luzem 6 latek jest w miare
    > samodzielny nikt nie pomyslal ze ze starszym kolega wsiadzie do autobusu i
    > pojedzie do TESCO.

    Powinno być pod nadzorem ciągłym.
    W Anglii za posłanie dziecka do sklepu można stracić prawa rodzicielskie.

    Piotrek

  • 3. Data: 2007-11-30 00:44:48
    Od: Jakub Mikusek <n...@W...mikusek.org>

    On 2007-11-29, Piotrek <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powinno być pod nadzorem ciągłym.
    > W Anglii za posłanie dziecka do sklepu można stracić prawa rodzicielskie.

    W Anglii też taki np. zawód nauczyciela w szkole publicznej należy do
    zawodów wysokiego ryzyka.

    Pozdrawiam,
    J.

    --
    Suzi GN125 - było
    Beemer F650GS - jest

  • 4. Data: 2007-11-30 05:21:23
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powinno być pod nadzorem ciągłym.
    > W Anglii za posłanie dziecka do sklepu można stracić prawa rodzicielskie.

    Na szczescie Polska nie jest jeszcze tak patologicznym krajem.

    Pozdro Przemek

  • 5. Data: 2007-11-30 06:59:51
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Powinno być pod nadzorem ciągłym.
    > W Anglii za posłanie dziecka do sklepu można stracić prawa rodzicielskie.

    to sio do angli, tu jest polska

  • 6. Data: 2007-11-30 07:05:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powinno być pod nadzorem ciągłym.

    swiat schodzi na psy normalnie, i co jeszcze?

    polowa z tu piszacych jak nie wiecej, jako 6, 7 latki sama bawila sie na placu
    zabaw, jak miala tyle szczescia ze byl, czy na podworku, lub przed blokiem,
    chodzila sama do podstawowki i zyje, wyrosla na normalnych ludzi, a teraz, o la
    boga, 6 latek sam na placu zabaw, odebrac rodzicom prawa rodzicielskie
    ehh

  • 7. Data: 2007-11-30 07:08:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > polowa z tu piszacych [...] wyrosla na normalnych ludzi,

    a reszta zakochała się w pisie :]

  • 8. Data: 2007-11-30 09:16:44
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 00:24:51 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Powinno być pod nadzorem ciągłym.
    > W Anglii za posłanie dziecka do sklepu można stracić prawa rodzicielskie.

    No niestety - pod tym względem zbliżają się zidioceniem do USA.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2007-12-02 17:34:23
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:fio5q6$fh6$1@news.vectranet.pl...

    > Na szczescie Polska nie jest jeszcze tak patologicznym krajem.

    Jasne. U nas nauczyciele dobrowolnie upiększają głowy koszami na śmieci;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2007-12-03 00:51:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nostradamus wrote:
    > Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    > wiadomości news:fio5q6$fh6$1@news.vectranet.pl...

    > Jasne. U nas nauczyciele dobrowolnie upiększają głowy koszami na śmieci;))

    Chyba nauczycielom.