  • Data: 2007-08-30 14:13:34
    Temat: Re: Dzień opieki nad dzieckiem
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A slyszales np. o ojcach samotnie wychowujacych dzieci?

    I oni te dzieci karmią piersią ? Taką, której nie można odczepić i zostawić
    komuś innemu ? Znaczy co ? wszczepiają sobie pod skórę sterylne woreczki z
    mlekiem dla niemowląt ?

    > A o sztucznej
    > piersi do karmienia?

    Przyznam Ci się, że nie słyszałam. Słyszałam jedynie o sztucznej piersi która
    jest protezą po masektomii oraz o karmieniu sztucznym udającym karmienie
    piersią - ale to jest system zdejmowalny. Bardzo proszę, podaj jakiś link do
    tej sztucznej piersi do karmienia, bo jestem zaintrygowana.

    A jesteś w ogóle świadom, że bardzo wiele dzieci karmionych piersią, podczas
    nieobecności matki (gdy jest w pracy) jest karmiona np. pokarmem matki, ale
    z "innych" podajników? Dla większości kobiet przerwa 1/2-1 h to zbyt mało
    czasu, by dwa razy pokonać drogę dzielącą dziecko od pracy i jeszcze w między
    czasie zdążyć to dziecko nakarmić.

    > I dziecko przez jakiegos imbecyla od ustawy ma
    > zdychac z glodu?

    Gdyby brednie, które wypisujesz były prawdą każde dziecko nie karmione
    piersią "zdychałoby z głodu".

    Strzelić Ci mały wykład z karmienia piersią czy oszczędzić sobie czczej
    gadaniny ?

    Monika