  • 1. Data: 2002-12-31 12:54:31
    Temat: Działalność, siedziba - pilne
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>

    Witam!
    Zamierzam na początku 2003 założyć działalność
    ale nie pasuje mi dochodzenie się z administracją
    odnośnie siedziby.
    P.Jaoanna Bałuszek w liście "Re: dzialalnosc gospodarcza - siedziba"
    z 16 listopada 2002 /sobota/ 20:37
    proponuje nie wpisywanie siedziby, cytuję:
    "- siedziba - brak, w przypadku braku siedziby właściwym Urzędzem
    Skarbowym będzie US właściwy dla Twojego miejsca zameldowania"

    Czy jest to poprawne i dopuszczalne? Jeśli tak, to
    czy wiążą się z tym jakieś problemy/zobowiązania?

    Wesołego Nowego Roku!!!
    Pozdrawiam ... Miroo

  • 2. Data: 2003-01-02 20:58:18
    Temat: Re: Działalność, siedziba - pilne
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    Witam

> [...]
    >
    > Czy jest to poprawne i dopuszczalne? Jeśli tak, to
    > czy wiążą się z tym jakieś problemy/zobowiązania?

    Mi tak doradzily dwie panie - jedna w US a druga w urzedzie miasta.... wiec
    sadze ze nie radzily mi czegos niezgodnego z prawem. Poza tym najpierw
    robisz sobie wpis do ewidencji (ja dla bezpieczenstwa zrobilam tak ze
    dzialalnosc rozpoczynalam 2 tygodnie po dokonaniu wpisu, zeby zdazyc z
    wszystkimi formalnosciami). Po wpisaniu sie do ewidencji idziesz m.in. do US
    i tam skladasz odpowiednie deklaracje. zanim zlozysz deklaracje to pani
    sprawdza jej/ich poprawnosc (w Krakowie US-e na Krowoderskich Zuchow sa tak
    mile ze pomoga i poradza). Wierz mi ze jezeli przyjdziesz do niewlasciwego
    US to pani Cie odesle pod inny, wlasciwy adres :).

    pzdr
    aska

  • 3. Data: 2003-01-03 14:31:45
    Temat: Re: Działalno?ć, siedziba - pilne
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>

    Użytkownik "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mile ze pomoga i poradza). Wierz mi ze jezeli przyjdziesz do niewlasciwego
    > US to pani Cie odesle pod inny, wlasciwy adres :).

    Dzięki, spróbuję, może mnie te panie nie zjedzą :)

    Pozdrawiam ... Miroo