  • 1. Data: 2002-12-31 09:32:52
    Temat: Alimenty
    Od: "Krzys" <...@r...tr>

    W jaki sposob nalicza sie alimenty?
    Czy jest to jakas zaleznosc procentowa???

    Pozdrawiam przy okazji Nowego roku 2003
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-12-31 09:39:39
    Temat: Re: Alimenty
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Czy jest to jakas zaleznosc procentowa???
    :
    : Pozdrawiam przy okazji Nowego roku 2003

    Krzysiu drogi,

    Twoje pytanie zostało zadane na liście 10000000 razy i tyleż samo razy
    odpowiedziane.
    Ostatnio to pytanie widziałem wczoraj.

    A zatem poszukaj w archiwum grupy - dostaniesz wyczerpujące informacje na
    ten temat.

    pozdrowienia wzajemne

  • 3. Data: 2002-12-31 10:17:11
    Temat: Odp: Alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Krzys <...@r...tr> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:auroaa$hqa$...@n...tpi.pl...

    > W jaki sposob nalicza sie alimenty?

    art. 135 k.r.o

    > Czy jest to jakas zaleznosc procentowa???

    % równiez można zasądzić alimenty

    Sandra