  • 1. Data: 2002-12-31 11:49:15
    Temat: Internet a lamanie praw autorskich
    Od: "Luser" <l...@s...pl>

    Witam,

    zalozmy, ze mam swoja witryne internetowa. Dosc popularna i w miare dobra.
    Napisalem do niej wiele tekstow, a ktos skopiowal teksty i umiescil na
    swojej stronie (niektore podpisane moim nazwiskiem, niektore jego ksywka).
    Na mojej stronie byla informacja na temat praw autorskich - nie mozna
    umieszczac w innych miejscach.
    Czy moge w takim wypadku dochodzic swoich praw? Jesli tak, to jak? Tamta
    strona lezy na darmowym serwerze, a autor podpisuje sie tylko pseudonimem,
    wiec wlasciwie nic o nim nie wiadomo.

    Luser

  • 2. Data: 2002-12-31 12:25:52
    Temat: Re: Internet a lamanie praw autorskich
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl>

    > Czy moge w takim wypadku dochodzic swoich praw? Jesli tak, to jak? Tamta
    > strona lezy na darmowym serwerze, a autor podpisuje sie tylko pseudonimem,
    > wiec wlasciwie nic o nim nie wiadomo.
    Ja bym napisał do a...@d...serwer.com żeby usunęli konto
    użyszkodnika który łamie prawo i jak już zdejmą to sobie odpuscił.

    chester