  • 1. Data: 2002-12-31 13:09:34
    Temat: Prosba o porade prawna
    Od: o...@o...pl

    Posiadam mieszkanie spoldzielcze i chcialbym wynajac jeden pokoj. Czy prawo
    zezwala na wynajmowanie pomieszczen osobom trzecim i branie za to pieniedzy
    jezeli mieszkanie w ktorym to sie odbywa nie jest moja wlasnoscia tylko
    spoldzielni?
    Prosze o pomoc
    z gory dziekuje i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2002-12-31 19:07:23
    Temat: Re: Prosba o porade prawna
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pieniedzy
    > jezeli mieszkanie w ktorym to sie odbywa nie jest moja wlasnoscia tylko

    Witam.
    Takie sprawy regulują wewnętrzne przepisy spółdzielni, która
    jest właścicielem mieszkania. Musisz wystąpić o taką zgodę i
    najprawdopodobniej ją otrzymasz. Możesz również oczekiwać
    podniesienia opłaty za lokal, w zakresie związanym z liczbą
    zamieszkujących w nim osób (winda, wywóz śmieci, woda -
    jeżeli opłata zryczałtowana, itp.)
    Pozdrawiam, Joker

  • 3. Data: 2003-01-01 21:48:58
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > podniesienia opłaty za lokal, w zakresie związanym z liczbą
    > zamieszkujących w nim osób (winda, wywóz śmieci, woda -

    Witam!
    dzieki za informacje

    a co mi grozi jezeli wypozycze pokoj w mieszkaniu spoldzielczym bez zgody
    spoldzielni (jakies konsekfencje prawne) ?

  • 4. Data: 2003-01-02 00:02:33
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > a co mi grozi jezeli wypozycze pokoj w mieszkaniu spoldzielczym bez
    >zgody spoldzielni (jakies konsekfencje prawne) ?

    Zasada jest zawsze taka sama. Jeżeli chcesz wjechać pod
    prąd w ulicę jednokierunkową, musisz poznać prawa fizyki
    występujące przy zderzeniu czołowym.
    1. Statut spółdzielni
    2. Regulamin spółdzielni
    3. Umowa najmu lokalu.
    Tu znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
    Pozdrawiam, Joker