  • 1. Data: 2002-12-31 11:25:37
    Temat: PKWiU
    Od: "Tomba" <t...@m...pl>

    Podobno od 1 stycznia 2003 przechodzimy na nowe PKWiU (oraz wycofujemy się z
    SWW), czy było to gdzieś opublikowane i czy można gdzieś w internecie
    znaleźć nowe symbole PKWiU np na wyroby piekarnicze ???

    Z góry dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2002-12-31 18:10:01
    Temat: Re: PKWiU
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Tomba wrote:
    >Podobno od 1 stycznia 2003 przechodzimy na nowe PKWiU (oraz wycofujemy się z
    >SWW), czy było to gdzieś opublikowane i czy można gdzieś w internecie
    >znaleźć nowe symbole PKWiU np na wyroby piekarnicze ???

    To pytanie raczej na pl.soc.prawo.podatki, ale skoro już się
    odezwałam:

    15.81.1 Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie, świeże
    15.82.1 Suchary, sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o
    przedłużonej trwałości

    Źródło
    http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~mpolny/pkwiu/kateg.htm
    http://ogloszenia.propublico.pl/pkwiu.html

    Na grupie p.s.s.podatki widziałam też niedawno taką informację
    http://niusy.onet.pl/niusy.htmlt=artykul&group=pl.so
    c.prawo.podatki&aid=
    15742332
    pewnie link mi się złamie

    Udanych i prawidłowo sklasyfikowanych wypieków w 2003r :)

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl