    From: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Działalność, siedziba - pilne
    Date: Thu, 02 Jan 2003 20:58:18 GMT

    Witam

    > Zamierzam na początku 2003 założyć działalność
    > ale nie pasuje mi dochodzenie się z administracją
    > odnośnie siedziby.
    > P.Jaoanna Bałuszek w liście "Re: dzialalnosc gospodarcza - siedziba"
    > z 16 listopada 2002 /sobota/ 20:37
    > proponuje nie wpisywanie siedziby, cytuję:
    > "- siedziba - brak, w przypadku braku siedziby właściwym Urzędzem
    > Skarbowym będzie US właściwy dla Twojego miejsca zameldowania"
    >
    > Czy jest to poprawne i dopuszczalne? Jeśli tak, to
    > czy wiążą się z tym jakieś problemy/zobowiązania?

    Mi tak doradzily dwie panie - jedna w US a druga w urzedzie miasta.... wiec
    sadze ze nie radzily mi czegos niezgodnego z prawem. Poza tym najpierw
    robisz sobie wpis do ewidencji (ja dla bezpieczenstwa zrobilam tak ze
    dzialalnosc rozpoczynalam 2 tygodnie po dokonaniu wpisu, zeby zdazyc z
    wszystkimi formalnosciami). Po wpisaniu sie do ewidencji idziesz m.in. do US
    i tam skladasz odpowiednie deklaracje. zanim zlozysz deklaracje to pani
    sprawdza jej/ich poprawnosc (w Krakowie US-e na Krowoderskich Zuchow sa tak
    mile ze pomoga i poradza). Wierz mi ze jezeli przyjdziesz do niewlasciwego
    US to pani Cie odesle pod inny, wlasciwy adres :).

    pzdr
    aska