  • 1. Data: 2019-06-29 06:37:10
    Temat: Dyskryminacja AfD w hotelu w Szczecinie
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2494613
    8,afd-wystapi-o-odszkodowanie-od-szczecinskiego-hote
    lu-za-odwolanie.html
> [...]
    > 28 czerwca 2019 | 22:23
    >
    > 90 deputowanych Alternatywy dla Niemiec (AfD) miało przyjechać do
    > Szczecina na partyjne obrady w ten weekend. [...]
    > Spotkanie miało odbyć się w hotelu Radisson Blu, który jednak w
    > ostatniej chwili odwołał rezerwację.
    > Jak podaje Informacyjna Agencja Radiowa, rzecznik prasowy AfD
    > Christian Lueth zapowiada wystąpienie przeciwko polskiemu hotelowi na
    > drogę prawną. Partia będzie domagać się odszkodowania. Lueth
    > poinformował, że partia wydała na organizację spotkana w Szczecinie

    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi" dalej rządzi?

    Jak ma być wolno AfD "kasować rezerwacje w ostatniej chwili" to innym
    też, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-06-29 07:12:16
    Temat: Re: Dyskryminacja AfD w hotelu w Szczecinie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-29, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi" dalej rządzi?
    >
    > Jak ma być wolno AfD "kasować rezerwacje w ostatniej chwili" to innym

    Ale po co kombinować po najnowszym wyroku tzw. TK?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-06-29 07:22:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    8,afd-wystapi-o-odszkodowanie-od-szczecinskiego-hote
    lu-za-odwolanie.html

    > Ale po co kombinować po najnowszym wyroku tzw. TK?

    Najnowszy wyrok TK dotyczy odmowy wykonania usługi w ogóle czy podjęcia
    się wykonania i rezygnacji w ostatniej chwili?
    Analogie są ale "niekompletne".

    Poza tym ja mam wiarę że prawnik klasy mecenasa Giertycha potrafiłby
    przywalić z kilku innych paragrafów niż ten jeden "już niekonstytucyjny"
    w przypadku "drukarza co się gejom nie kłaniał"

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-06-29 08:37:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-29, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Najnowszy wyrok TK dotyczy odmowy wykonania usługi w ogóle czy podjęcia
    > się wykonania i rezygnacji w ostatniej chwili?

    W art. napisano, że nie wiedzieli kto to, więc w sumie (patrząc na
    argumentacje TK) powinno być to samo. Zresztą tam przy tych LGBT
    odmówiono bo materiały były niezgodne z poglądami drukarza, a nie bo
    byli to LGBT. W przypadku ogólnym drukarz nie musi znać szczegółów tego
    co będzie drukował w momencie skłądania zamówinie i wtedy co, jak mu
    wyjdzie, że tam też o gejach?

    > Poza tym ja mam wiarę że prawnik klasy mecenasa Giertycha potrafiłby
    > przywalić z kilku innych paragrafów niż ten jeden "już niekonstytucyjny"
    > w przypadku "drukarza co się gejom nie kłaniał"

    Pewnie można domagać się naprawienia szkody na zasadach ogólnych, więc
    może i racja.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-06-29 08:59:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-29, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
> [...]
    > wyjdzie, że tam też o gejach?

    > Pewnie można domagać się naprawienia szkody na zasadach ogólnych, więc

    No ale z drugie strony, ponownie, skoro hotel nie wiedział....

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2019-06-29 12:18:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.06.2019 o 06:37, A. Filip pisze:
> [...]
    lu-za-odwolanie.html
    > Jak ma być wolno AfD "kasować rezerwacje w ostatniej chwili" to innym

    Hotel, zamiast cofać rezerwację powinien nie wyrazić zgody na samo
    zgromadzenie. Panowie mogą sobie nocować, ale znajdą sobie inne miejsce
    na obrady - choćby z uwagi na zagrożenie bezpieczeństwa i tyle.

  • 7. Data: 2019-06-29 14:19:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Hotel, zamiast cofać rezerwację powinien nie wyrazić zgody na samo
    > zgromadzenie. Panowie mogą sobie nocować, ale znajdą sobie inne miejsce
    > na obrady - choćby z uwagi na zagrożenie bezpieczeństwa i tyle.

    mają sale konferencyjne i bankietowe ? mają, czyżby nie chcieli zarobić
    ? pytania się mnożą:)

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-06-29 14:39:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > mają sale konferencyjne i bankietowe ? mają, czyżby nie chcieli
    > zarobić ? pytania się mnożą:)

    Dość prawdopodobnie hotelarze woleli nie sprawdzać czy oberwą "bojkotem
    po", albo zniszczeniami mienia podczas "protestów w trakcie".
    Niemiecka bojowa antifa nie śpi, święto podległości obchodziła w Polsce.
    Hotelarze wybrali ścieżkę tylko prawnego ryzyka bo IMHO AfD ma sporawe
    szanse "coś tam po latach w sądach wygrać". _Na razie_ AfD może lecieć
    zasadniczo ścieżką "darmowej reklamy", prawnie to poczekajmy na fizyczne
    złożenie pozwu.

    Czyż większość kapitalistów nie ma podejścia "Pieniądze nie śmierdzą"?
    Chociaż prawdziwie dorośli do kapitalizmu miewają podejście
    "Nieważne czy piszą dobrze czy źle, ważne czy nie przekręcają nazwiska" :-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-06-29 15:32:20
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.06.2019 o 14:39, A. Filip pisze:
    > Niemiecka bojowa antifa nie śpi, święto podległości obchodziła w Polsce.

    to jednym Niemcom wolno świętować w Bolanda, a drugim Niemcom nie wolno ?:)

    --
    I love love

  • 10. Data: 2019-06-29 17:05:49
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-29 o 06:37, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi" dalej rządzi?
    >
    > Jak ma być wolno AfD "kasować rezerwacje w ostatniej chwili" to innym

    A Filipek jak zwykle broni swoich hailujących kolegów :)

    --
    Sonn