  • 11. Data: 2019-06-29 18:25:56
    Temat: Re: Dyskryminacja AfD w hotelu w Szczecinie
    Od: ń <...@...n>

    No to teraz kilku pedziów z AfD powinno ten chotel (c zamierzone) pozwać z paragrafu
    o trzeciej płci.

    -----

  • 12. Data: 2019-06-29 18:32:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.06.2019 o 17:05, Sonn pisze:
    > A Filipek jak zwykle broni swoich hailujących kolegów

    niemiecki syn to typowy antysemita, judzi i bredzi:)

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-06-29 18:41:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    8,afd-wystapi-o-odszkodowanie-od-szczecinskiego-hote
    lu-za-odwolanie.html

    > A Filipek jak zwykle broni swoich hailujących kolegów :)

    <ironia> Ależ ja tylko bronię "Żydów w AfD" antysemito jeden! </ironia>

    https://www.dw.com/en/afds-jews-say-german-far-right
    -party-isnt-anti-semitic/a-45635589
    > AfD´s Jews say German far-right party isn´t anti-Semitic ... - DW
    > A small number of Jewish people are founding a group to support the
    > far-right Alternative for Germany party. They say the reports of the
    > AfD's anti-Semitism are ...

    https://www.ft.com/content/d851b646-c7d6-11e8-ba8f-e
    e390057b8c9

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2019-06-30 00:49:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.06.2019 o 14:19, u2 pisze:
    > mają sale konferencyjne i bankietowe ? mają, czyżby nie chcieli zarobić
    > ? pytania się mnożą:)

    Te pytania, co się mnożą, to było śmieszne raz. teraz jest trochę
    obciachowe. A co do sal, to zawsze mogą stwierdzić, że jest to niezgodne
    z ich sumieniem. :-)

  • 15. Data: 2019-06-30 06:57:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Te pytania, co się mnożą, to było śmieszne raz. teraz jest trochę
    > obciachowe.

    żyd z gazowni ustala co jest obciachowe, a co nie jest ? pytania nadal
    się mnożą:)))))))))))

    --
    I love love