  • 1. Data: 2008-07-29 06:47:59
    Temat: Dyscyplinarka
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Witam, mam problem - zatrudniłem po stażu dziewczynę z Urzędu Pracy, jako
    pracownika sekretariatu - kasjera. 3 tygodnie temu wzięła pieniądze od
    klienta (9.07.2008), nie wydała mu pokwitowania i znikła.... nie mogłem się
    z nią skontaktować - nie odbierała komórki. Po telefonie do PIP wysłałem jej
    dyscyplinarkę (17.07.2008), oczywiście z kontaktów z jej rodziną
    dowiedziałem się, że wyprowadziła się. Nie chciałem jej paprać życiorysu i
    dyscyplinarkę bym wycofał, ale jakby było z kim rozmawiać. Co w takim
    wypadku zrobić? zgłosić na policji kradzież?Kiedy wyrejestrować ją z ZUS?
    Zwrotki od niej (dyscyplinarki) jeszcze nie mam. Szlak mnie trafia na moją
    naiwność, tak to jest pomagać ludziom.
    Sfrustrowany pracodawca

  • 2. Data: 2008-07-29 10:47:31
    Temat: Re: Dyscyplinarka
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
    > Nie chciałem jej paprać życiorysu i dyscyplinarkę
    > bym wycofał, ale jakby było z kim rozmawiać.

    Paprać życiorysu ? Jakimś bzdurnym papierkiem ?
    Przecież w czasach konkurencji rola tego papierka jest zupełnie odwrotna
    niż w czasach monolitu.

    Dyscyplinarki należy wystawiać najlepszym, żeby nie przeszli do
    konkurencji a najgorszym należy wystawiać przy odejściu wspaniałe
    referencje - jest szansa, że zasabotują konkurencję ;)

  • 3. Data: 2008-07-29 11:16:47
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Paprać życiorysu ? Jakimś bzdurnym papierkiem ?
    > Przecież w czasach konkurencji rola tego papierka jest zupełnie odwrotna
    > niż w czasach monolitu.

    Monolit? Bzdurny papierek?
    Nie mówię tylko o dyscyplinarce, ale o zawiadomieniu policji o popełnieniu
    przestępstwa, to też działa na korzyść pracownika?

    > Dyscyplinarki należy wystawiać najlepszym, żeby nie przeszli do
    > konkurencji a najgorszym należy wystawiać przy odejściu wspaniałe
    > referencje - jest szansa, że zasabotują konkurencję ;)
    Widzę duże doświadczenie... spore...

    zdrowia życzę

  • 4. Data: 2008-07-29 12:02:50
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Witam, mam problem - zatrudniłem po stażu dziewczynę z Urzędu Pracy, jako
    > pracownika sekretariatu - kasjera.

    > Sfrustrowany pracodawca

    W Rosji sowieckiej zatrudniano zlodzieja na stanowisku kasjera gminy, z
    nadzieja na resocjalizacje...
    Jestes do tylu z Twoim zaufaniem do ludzi...

  • 5. Data: 2008-07-29 12:09:20
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W Rosji sowieckiej zatrudniano zlodzieja na stanowisku kasjera gminy, z
    > nadzieja na resocjalizacje...
    > Jestes do tylu z Twoim zaufaniem do ludzi...

    Trochę może....

  • 6. Data: 2008-07-29 12:55:54
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > Nie mówię tylko o dyscyplinarce, ale o zawiadomieniu policji o
    > popełnieniu przestępstwa, to też działa na korzyść pracownika?

    Ja się odnoszę do zdania, które zacytowałem.
    Nie spaprasz nikomu życiorysu papierkiem rodem z PRL-u. Po coś są okresy
    próbne.
    Inna sprawa, że mówisz o przestępstwie ( kradzieży ) i inna sprawa, że
    jakoś musisz tę umowę rozwiązać "bez kontaktu".

    Owszem.

  • 7. Data: 2008-07-29 18:33:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Marcin pisze:

    > Monolit? Bzdurny papierek?
    > Nie mówię tylko o dyscyplinarce, ale o zawiadomieniu policji o
    > popełnieniu przestępstwa, to też działa na korzyść pracownika?

    Jak "umie orać" to może i zaora na moją korzyść przy odpowiednim
    wynagrodzeniu ;) , czyli okradnie konkurencję ;P

    6008