    From: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dyscyplinarka
    Date: Tue, 29 Jul 2008 08:47:59 +0200

    Witam, mam problem - zatrudniłem po stażu dziewczynę z Urzędu Pracy, jako
    pracownika sekretariatu - kasjera. 3 tygodnie temu wzięła pieniądze od
    klienta (9.07.2008), nie wydała mu pokwitowania i znikła.... nie mogłem się
    z nią skontaktować - nie odbierała komórki. Po telefonie do PIP wysłałem jej
    dyscyplinarkę (17.07.2008), oczywiście z kontaktów z jej rodziną
    dowiedziałem się, że wyprowadziła się. Nie chciałem jej paprać życiorysu i
    dyscyplinarkę bym wycofał, ale jakby było z kim rozmawiać. Co w takim
    wypadku zrobić? zgłosić na policji kradzież?Kiedy wyrejestrować ją z ZUS?
    Zwrotki od niej (dyscyplinarki) jeszcze nie mam. Szlak mnie trafia na moją
    naiwność, tak to jest pomagać ludziom.
    Sfrustrowany pracodawca