  • 1. Data: 2008-07-29 08:59:21
    Temat: Nielegalne zdobycie danych osobowych????
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Mam taki problem. W ciągu ostatniego miesiąca miałem chyba z 7 telefonów z
    funduszu emerytalnego oferującego mi przystąpienie do ich funduszu.
    Odpowiadam zawsze, że jestem juz w funduszu emerytalnym i jestem z niego
    bardzo zadowolony (chociaż nawet nie wiem w jakim jestem - ale zadowolony
    jestem!!!!), ale i tak za kilka dni ponownie dzwonią z ta samą oferta.

    Dodam że babka dzwoni chyba z ING i zna moje dane osobowe. NIC mnie z ING
    nie łączy i nie łączyło więc zastanawiam się skąd mają moje pełne dane
    osobowe (dzwoniła na prywatną komórkę i znała moje Imię i Nazwisko)??

    Czy przy następnej rozmowie mogę ich postraszyć że jeżeli telefony będą się
    powtarzały to złoże zawiadomienie do prokuratury o nielegalne zdobycie
    danych osobowych??

    Chcę coś zrobić z tym, bo mam juz dosyć tych telefonów.

    --
    Włodziu

  • 2. Data: 2008-07-29 09:43:19
    Temat: Re: Nielegalne zdobycie danych osobowych????
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Włodziu pisze:
> [...]
    > danych osobowych??
    >
    > Chcę coś zrobić z tym, bo mam juz dosyć tych telefonów.

    Podziękuj znajomym lub rodzinie, podpisując OFE w ing proszą o podanie
    namiarów na znajomych ewentualnie zainteresowanych ofertą.

  • 3. Data: 2008-07-29 09:50:44
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    postraszyć zawsze mozesz, ja sprawy takich telefonów załatwiam inaczej:
    prosze dzwoniącego zeby zapisał kilka cyferek które mu podaje, zazwyczaj po
    podaniu pada pytanie a co to za cyfry? odpowiadam numer mojego konta na
    który prosze przelac tyle i tyle i po za księgowaniu bede skłonny prowadzić
    z Państawm dalsze rozmowy, raz mi sie zdarzyło ze kobieta zadzwoniła po raz
    drugi z jakiegoś banku w sprawie otwarcia rachunku u nich, odpowiedziałem ze
    nie widze na swoim konie proponowanego z mojej stony odzkodowania za
    przejście do ich banku i sprawa umarła śmiercią naturalna

    pozdrawiam witek

  • 4. Data: 2008-07-29 09:58:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 29 Jul 2008 11:43:19 +0200, lleeoo napisał(a):

    > Podziękuj znajomym lub rodzinie, podpisując OFE w ing proszą o podanie
    > namiarów na znajomych ewentualnie zainteresowanych ofertą.

    O to też, do mnie bodajże z ING parę dni temu ktoś dzwonił, bo mnie 'ktoś
    tam' (imię i nazwisko niewyraźne) polecił.
    BTW wczoraj było w Wyborczej nt. wzajemnego podsyłania sobie danych przez
    banki i OFE.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-07-29 10:03:54
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Olgierd" napisał:

    > BTW wczoraj było w Wyborczej nt. wzajemnego podsyłania sobie
    > danych przez banki i OFE.

    Ja bym jeszcze do tego łańcuszka ZUS dodała :]

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 6. Data: 2008-07-29 10:08:00
    Od: "Czaki" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Włodziu" <p...@w...pl> napisał

    > W ciągu ostatniego miesiąca miałem chyba z 7 telefonów...

    a czy nie jesteś przypadkiem na stażu itp?

    Ja jak byłem to miałem podobną sytuację.

    Pozdrawiam
    wer

  • 7. Data: 2008-07-29 10:51:39
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Czaki" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a czy nie jesteś przypadkiem na stażu itp?
    >
    > Ja jak byłem to miałem podobną sytuację.

    Pracuję już od 1,5 roku i nigdy wcześniej nie dzwonili.

    Mam naprawdę ich dość więc szukam sposobu aby się pozbyć się tych telefonów.

    Tymbardziej że i tak podobno za kilkanaście lat nie będzie pieniędzy na
    emerytury bo społeczeństwo się starzeje, więc mi obojętne, komu płace ten
    haracz!!

  • 8. Data: 2008-07-29 11:10:29
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Włodziu" napisał:

    > Pracuję już od 1,5 roku i nigdy wcześniej nie dzwonili.

    Za pół roku (o ile zapisałeś się od razu) będziesz mógł zmienić
    fundusz bez konsekwencji finansowych dla siebie. Do tego czasu
    powinieneś być "urobiony" ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 9. Data: 2008-07-29 11:55:26
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 29 Jul 2008 10:59:21 +0200, Włodziu napisał(a):

    > Czy przy następnej rozmowie mogę ich postraszyć że jeżeli telefony będą się
    > powtarzały to złoże zawiadomienie do prokuratury o nielegalne zdobycie
    > danych osobowych??

    I tak poza tematem - tutaj przydaje się telefon z symbianem :)
    Dopisujesz taki "natrętny" numer do black-listy i ... masz święty spokój :)

  • 10. Data: 2008-07-29 15:36:41
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

> [...]
    > się powtarzały to złoże zawiadomienie do prokuratury o nielegalne zdobycie

    straszyć nie ma sensu, bardziej skuteczne jest posłanie paru hujuf, czy
    kuref:O)

    ale jak następnym razem zadzwonią to poproś ich o podanie źródeł posiadania
    twoich danych (jak jeszcze rozmowę nagrasz to i jakiś dowód jest), jak
    odmówią, to możesz ich ścigać z ustawy o ochronie danych osobowych, a jak ci
    podadzą to masz winnego:O)