  • 121. Data: 2005-03-31 09:19:36
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:1cvoq3pfx3032.c034rykp237a$.dlg@40tude.net Roman G.
    <r...@g...pl> pisze:

    > Art. 50 § 1 kpa.
    Co jest organem administracji publicznej określa art. 5 § 2 pkt 3.
    Wymieniono tam m.in. organy jednostek samorządu terytorialnego, a więc
    najczęściej spotykany organ prowadzący szkołę publiczną.
    Na jakiej podstawie dyrektor szkoły (wyłącznie publicznej) miałby być
    zaliczany do organów administracji publicznej?

    --
    Jotte

  • 122. Data: 2005-03-31 09:42:52
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 30 mar o godzinie 20:57, na pl.soc.prawo, Roman G. napisał(a):

    > Pozbawienie komórki (czasowe) jest karą pedagogiczną, udzieloną zgodnie z
    > zasadami sztuki, działaniem w ramach uregulowań prawa oświatowego.

    A jeżeli popaprańcy z rady szkolnej zapiszą w statucie że do szkoły
    uczęszczać należy w butach firmy "XXXXXX" celem ratowania upadającej
    fabryczki w mieście, to tez będzie w celach wychowawczych? Wpajanie
    solidaryzowania się etc.
    A co gdyby taki zapis był i któryś uczeń przyszedł w extra super, hiper
    adidaskach - w ramach kary pedagogicznej nauczyciel czy jakiś inny
    dytektorek zdejmie je temu uczniowi z nóg i odda za ..... 4 lata, jak
    skończy ta głupia szkołę?

    Najnormalniej w świecie, ta komórkę to uczniowi zapied...ił - przecież
    /uczeń/ był na przerwie, może nawet dłubał w nosie i kulał sobie babole.

    --
    Herbi
    31-03-2005 11:42:50

  • 123. Data: 2005-03-31 09:47:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > pierwsz aosoba jakiej powinienes cokolwiek zarzucic jest on, takze
    > chamstwem jest w tym przypadku najazd na mnie

    dodam ze akurat ten czlowiek nie nalezy do osob ktorym wierzyc sie nie
    powinno o czym osoba
    czytajca te grupe doskonale powinna wiedziec, po z atym jak pisal Robert
    Tomasik byl taki watek rok temu,
    znaczna wiekszosc opinni byla taka iz bylo to przestepstwo. RT prtacuje w
    policji od X lat,
    nie jest kraweznikiem, nie jest drogowka, wiec nie mam zadnych powodow by mu
    nie wierzyc.
    Watpliwosc moze budzic wypowiedz nauczyciela badz pedagoga szkolnego ktory -
    jest to normalne -
    za wszelka cene bez wzgledu czy ma racje czy nie , uzna ze nauczyciel mial
    prawo, piszac przy tym o wychowaniu
    itp w takim przypadku nieuzasadnonych pierdolach.
    Takze jak juz sie przyp to sie moze ustosunkuj do jego postow najpierw(RT).
    A nie stajesz po stronie gdzie rzucaja kamieniami
    prostaki typu leszek.

    Prosilem o komentarz w pozostalych art poniewaz jestem przekonany na 1000%
    ze w momencie wykasowania danych z
    komorki odpowiedzial by z art 268 a gdyby zniszcvzyl komorke to z Art. 288 ,
    jezeli uwazasz ze nie mam racji, a w chamski sposob
    dales mi to do zrozumeinia to badz laskaw uzasadnic czemu Twoim zdaniem
    nauczyciel uniknal by odpowiedzialnosci karnej w takiej
    sytuacji!!!!!!!!!!!!!!!!!

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 124. Data: 2005-03-31 09:51:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jest to normalnie przyjęty w społeczństwie sposób sprawowania opieki nad
    > małoletnią?

    a czy jest normalnym zakaz uzywania telefonu w czasie przerw ?

    P.

  • 125. Data: 2005-03-31 09:53:49
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 31 mar o godzinie 09:11, na pl.soc.prawo,pl.soc.edukacja.szkola,
    Roman G. napisał(a):

    > Tak jak zabrałbym piłkę, którą dzieci grają wprost pod moim oknem, nie
    > reagując na upomnienia. Zabrałbym i oddałbym dopiero rodzicom.

    Dlaczego miałbyś zabrać piłkę bachorom grającym przed blokiem, domem, pod
    Twoimi oknami? Grają na terenie Twojej posesji? Kto ich tam wpuścił?

    --
    Herbi
    31-03-2005 11:53:23

  • 126. Data: 2005-03-31 10:00:02
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2005 11:19:36 +0200, Jotte napisał(a):

> [...]
    > Na jakiej podstawie dyrektor szkoły (wyłącznie publicznej) miałby być
    > zaliczany do organów administracji publicznej?

    Na podstawie art. 5 § 2 pkt 3 w zw. z art. 1 pkt 2.

    RG

  • 127. Data: 2005-03-31 10:20:40
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> wrote:

    > Bo w tej szkole ustalono zasade, ze nie mozna w niej miec komorek.
    > I uczen ma psi obowiazek sie do niej stosowac, a dyektor i nauczyciele
    > egzekwowac.

    Okazało się, że rodzice podpisywali na zebraniu oświadczenie, że ich
    dzieci nie będą korzystali z komórek na lekcjach, a nie na terenie
    szkoły.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Jesteś emocjonalnie wykolejony. I to bardziej niż futszaK. (C) Bylin

  • 128. Data: 2005-03-31 10:25:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:c688c4y3kbu1$.1bdtnioyzntpi$.dlg@40tude.net Roman G.
    <r...@g...pl> pisze:

    > Na podstawie art. 5 § 2 pkt 3 w zw. z art. 1 pkt 2.
    Trochę naciągane. Co więcej w ustawie oso nie znajduję potwierdzenia takiej
    tezy pomimo, iż zawiera ona dokładny opis organu pt. dyrektor szkoły.

    --
    Jotte

  • 129. Data: 2005-03-31 10:25:43
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Roman G. <r...@g...pl> wrote:

    > Faktycznie gość wysłał ten post tylko na jedną grupę:
    > pl.soc.edukacja.szkola

    Ee, poszło też na prawo.

    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.edukacja.szkola

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Like a star you're so far but I need to find the place in your heart

  • 130. Data: 2005-03-31 10:25:47
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2005 10:20:40 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Okazało się, że rodzice podpisywali na zebraniu oświadczenie, że ich
    > dzieci nie będą korzystali z komórek na lekcjach, a nie na terenie
    > szkoły.

    A jak jest w statucie w końcu?

    RG