    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.edukacja.szkola
    Subject: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Date: Thu, 31 Mar 2005 11:47:52 +0200

    > pierwsz aosoba jakiej powinienes cokolwiek zarzucic jest on, takze
    > chamstwem jest w tym przypadku najazd na mnie

    dodam ze akurat ten czlowiek nie nalezy do osob ktorym wierzyc sie nie
    powinno o czym osoba
    czytajca te grupe doskonale powinna wiedziec, po z atym jak pisal Robert
    Tomasik byl taki watek rok temu,
    znaczna wiekszosc opinni byla taka iz bylo to przestepstwo. RT prtacuje w
    policji od X lat,
    nie jest kraweznikiem, nie jest drogowka, wiec nie mam zadnych powodow by mu
    nie wierzyc.
    Watpliwosc moze budzic wypowiedz nauczyciela badz pedagoga szkolnego ktory -
    jest to normalne -
    za wszelka cene bez wzgledu czy ma racje czy nie , uzna ze nauczyciel mial
    prawo, piszac przy tym o wychowaniu
    itp w takim przypadku nieuzasadnonych pierdolach.
    Takze jak juz sie przyp to sie moze ustosunkuj do jego postow najpierw(RT).
    A nie stajesz po stronie gdzie rzucaja kamieniami
    prostaki typu leszek.

    Prosilem o komentarz w pozostalych art poniewaz jestem przekonany na 1000%
    ze w momencie wykasowania danych z
    komorki odpowiedzial by z art 268 a gdyby zniszcvzyl komorke to z Art. 288 ,
    jezeli uwazasz ze nie mam racji, a w chamski sposob
    dales mi to do zrozumeinia to badz laskaw uzasadnic czemu Twoim zdaniem
    nauczyciel uniknal by odpowiedzialnosci karnej w takiej

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...