  • 291. Data: 2005-04-08 18:49:39
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    > Gdyby mojego zdania nie podzielało kilku sędziów i dwóch profesorów prawa,
    > to faktycznie bym się zastanowił.

    Poza tym jako ojciec mogę wręcz od nauczyciela takiego sposobu sprawowania
    opieki nad moim dzieckiem oczekiwać, wymagać, żądać. Twoja interpretacja
    ogranicza moje prawa rodzicielskie, które w znacznej części deleguję na
    nauczyciela, bądź inną osobę, której opiece powierzam swoje dziecko.

    RG

  • 292. Data: 2005-04-08 20:27:37
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d35pca$7p1$1@inews.gazeta.pl...
    <..>
    > Przez tak "pokickane" myslenie (przez niektorych policantow) niedawno
    omal
    > niezostala zamordowana para malzenska
    > jadaca mercedesm z ciemnymi szybami.
    > Nie dosc ze przyjeli Twoje rozumowanie to w dodatku w Boga sie 'zabawili'.
    <..>
    A o przezroczystosci 50% i 75% słyszałeś, bo pewnie w Mercedesie nie?

    RomanO

  • 293. Data: 2005-04-08 20:34:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > omal
    > <..>
    > A o przezroczystosci 50% i 75% słyszałeś, bo pewnie w Mercedesie nie?

    a co to w ogole ma teraz do rzeczy?

    P.

    ps.
    ta przezroczystosc rozumiem ma byc od strony kierowcy ?

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 294. Data: 2005-04-08 20:49:46
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d36pt1$fg2$1@inews.gazeta.pl...

    > a co to w ogole ma teraz do rzeczy?
    > ta przezroczystosc rozumiem ma byc od strony kierowcy ?
    <....>
    Jechali samochodem wyposażonym w szyby niezgodne z przepisami.
    Wzbudzali podejrzenia...-jako uczestnicy ruchu drogowego.
    Świadomie czy nie, ryzykowali.
    Ma być przezroczystość (w obie strony -pomiar na stacji) >50% przednia> 75%
    boczne.
    A "komórka" ma być też używana na terenie szkoły zgodnie z _pewnymi_
    "regułkami", wypertaktownymi
    przez obie strony, inaczej jest konflikt. I co, uczeń tu dyktuje warunki?

    RomanO

  • 295. Data: 2005-04-08 20:51:56
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl>

    > Albo sam podda się rewizji albo...."prześwietlenie" oplombowanej torby w
    > obecności rodziców?
    <..>
    I to jest takie głupie?
    RoamnO

  • 296. Data: 2005-04-08 20:58:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jechali samochodem wyposażonym w szyby niezgodne z przepisami.
    > Wzbudzali podejrzenia

    i to bylo uzasadnienie wyskoczenia policjanta przed maske samochodu w celu
    oddania
    kilku strzalow do kierowcow, wez Ty sie facet jebnij w leb.

    ...-jako uczestnicy ruchu drogowego.
    > Świadomie czy nie, ryzykowali.

    tak tak, policjant im to ladnie uzasadnil,
    -"mogliscie sobie skode kupic"

    > Ma być przezroczystość (w obie strony -pomiar na stacji) >50% przednia>
    > 75%

    Moze jakis namiar na ustawe/rozporzadzenie/cos w tych klimatach?

    A co z pancernymi szybami (chocby takie jak produkuja w meksyku
    z zewnatrz czarne jakbys farba przejechal od srodka przezroczyste)
    ??????????

    P.

  • 297. Data: 2005-04-08 21:03:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    RomanO napisał(a):

> [...]
    > "regułkami", wypertaktownymi
    > przez obie strony, inaczej jest konflikt.

    Hmmm... Jest pewna różnica między PoRD uchwalonym przez Sejm RP,
    zatwierdzonym nastepnie przez Senat i Prezydenta, a "zarzondzeniem"
    (pisownia oryginalna z pewnej warszawskiej szkoły podstawowej)
    sfrustrowanego dyrektora, ktory nie może znieść, że on nie ma komóry, a
    gówniarze maja.

    > I co, uczeń tu dyktuje warunki?

    Człowek. Młody człowek. Dziecko. Partner. Obywatel RP. Nie uczeń.

    Tu Cię boli. Rozumiem, ze u Ciebie na przerwie wolno tylko oddychać, nic
    więcej? Chyba, że jest zarzondzenie, że "uczniowie na przerwie spacerują
    parami wzdłuż korytarza".

    Pamiętasz taki serial z początku lat '60 - Wojna Domowa? Tam tez było o
    nauczycielach. Widać, że przeżyłeś swoje czasy. To se ne vrati!

    M.

  • 298. Data: 2005-04-08 21:14:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d36rdd$md8$1@inews.gazeta.pl...

    > i to bylo uzasadnienie wyskoczenia policjanta przed maske samochodu w celu
    > oddania
    > kilku strzalow do kierowcow, wez Ty sie facet jebnij w leb.

    a tak po za tym nie bylo mowy ze szyby byly niezgodne z przepisami, zaczales
    dokaldnie taka sama gadke jak w przypadku
    komorki i rzekomego dzownienia do dilera.

    P.

  • 299. Data: 2005-04-08 21:53:55
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl>

    > Pamiętasz taki serial z początku lat '60 - Wojna Domowa? Tam tez było o
    > nauczycielach. Widać, że przeżyłeś swoje czasy. To se ne vrati!
    <..>
    To co nas czeka (z Twoim poparciem), to "Klasa 82" czy "Boston Public".

    RomanO

  • 300. Data: 2005-04-08 22:05:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    RomanO napisał(a):

    > <..>
    > To co nas czeka (z Twoim poparciem), to "Klasa 82" czy "Boston Public".

    Klasa 84, o ile dobrze pamiętam. W wielu szkołach JUŻ TAK JEST! Powiem
    Ci więcej, w starych dobrych latach '70 chodziłem do szkoły podstawowej,
    ktora rokowała bardzo duże nadzieje na doścignięcie filmowego wzorca;-(

    A tak poważniej - problem jest od dawna, tyle że nauczyciele w ogóle nie
    zdaja sobie z tego sprawy. Polegają na pozorach, formalnej poprawności,
    tylko tyle ich obchodzi. Dlatego jak słyszę komunały o wychowywaniu i
    opiece, to na przemian smiać i rzygać mi się chce. Moi synowie maja to
    na codzień, dodatkowo wspomagane "nowym systemem oswiaty", który
    zaskoczył te zatęchłe szkoły bardziej, niż kilka miesięcy temu tsunami
    Azję. I obawiam się, że w obu przypadkach efekt bedize ten sam, mam
    tylko nadzieję, że mój młodszy syn zdąży już "zakończyć obowiązek szkolny".
    :-(

    M.