  • 1. Data: 2005-03-30 12:14:12
    Temat: prawo jazdy
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    mam zabrane prawko na 3 lata. minelo juz 1,5 roku czyli polowa. czy jest
    mozliwosc starania sie o umozenie tego zakazu albo chociaz zmiejszenie do 2
    ? prowadze dg i samochod jest mi niezbedny do funkcjonowania.

  • 2. Data: 2005-03-30 12:54:51
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: " b" <b...@W...gazeta.pl>

    Tommy <b...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > mozliwosc starania sie o umozenie tego zakazu albo chociaz zmiejszenie do 2
    > ? prowadze dg i samochod jest mi niezbedny do funkcjonowania.

    To zalezy za co zabrali. Jak za gorzałę to nie ma możliwości poza
    ułaskawieniem przez prezydenta.

    b.

  • 3. Data: 2005-03-30 13:00:02
    Od: "Łukasz Gromolak [k/Wroc] Polak" <l...@g...com>

    jesli tak, to napisz do prezydenta :-) co Ci szkodzi :-)

    Lukasz

  • 4. Data: 2005-03-30 14:16:19
    Od: "P." <r...@o...pl>

    Użytkownik " b" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To zalezy za co zabrali. Jak za gorzałę to nie ma możliwości poza
    > ułaskawieniem przez prezydenta.

    Nie wiem, czy za gorzale tak jest. Z praktyki wiem, iz Prokuratura skrocila
    zakaz z 5 lat do 2,5 roku, uznajac wyrok za wykonany. Fakt, ze koles nie
    jechal po pijaku, ale zabil pasazerke.

    P.
    r...@o...pl

  • 5. Data: 2005-03-30 16:25:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "P." <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    skrocila
    > zakaz z 5 lat do 2,5 roku, uznajac wyrok za wykonany. Fakt, ze koles

    Nie chce mi się jakoś analizować dokładnie ustawy, ale mam poważną
    wątpliwość co do tego, czy Prokurator może zmieniać wyroki sądu. Jakby
    sąd zmienił swoją decyzje, to jeszcze bym uwierzył.

  • 6. Data: 2005-03-30 20:16:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]

    > wątpliwość co do tego, czy Prokurator może zmieniać wyroki sądu. Jakby
    > sąd zmienił swoją decyzje, to jeszcze bym uwierzył.

    Pewnie że Prokurator tego nie może. może zrobić to sąd na wniosek
    skazanego, ewentualnie nawet Prokuratora (choć watpie czy kiedykolwiek
    będzie mu się chciało taki wniosek złożyć).

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam