  • Data: 2005-04-04 08:16:21
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Apr 2005 09:46:48 +0200, Evunia napisał(a):

    > Oczywiście, jeśli rodzice nawet nie wiedzą o posiadaniu komórki przez
    > dziecko, sprawa wygląda nieco inaczej, no ale...

    Zauważ, że autor wątku chce całą sprawę załatwić za plecami rodziców. Jego
    interesuje tylko zrobienie kuku dyrektorowi, ale bez wiedzy ojca, matki, bo
    boi się kary za używanie komórki wbrew postanowieniom statutu szkoły.

    > Gdyby to mojemu dziecku komórka została zabrana za rozmowę _na_przerwie_,
    > mocno bym się zdenerwowała.

    Chyba że zakaz używania komórek na przerwie byłby wpisany do statutu, który
    to statut akceptujesz jako matka, zapisując dziecko do tej, a nie innej
    szkoły, prawda?

    > I zastanawia mnie jeszcze jeden fakt: dlaczego dyrektor nie wzywa rodzica
    > np. telefonicznie, a jedynie poleca dziecku przyprowadzenie owego?!

    Bo w interesie ucznia jest przyjść z rodzicami, aby odzyskać telefon, i
    dyrektor nie musi o to spotkanie zabiegać.

    RG