  • 71. Data: 2005-03-30 20:19:35
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > W pewnym sensie poniekąd moża... Naciągane, ale pewnie by się dało.

    Jaka to kradzież? Dyrektor nie miał zamiaru przywłaszczenia.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 72. Data: 2005-03-30 20:19:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Leszek y...@p...wp.pl ...

    > Jak byś zareagował, przecież doskonale wiesz, ze jak jednemu ustąpisz
    > to inni wsadza Tobie "wiadro na głowę" i też pozostaną bezkarni.

    skad znasz statut omawianej szkoły w punktach tutaj nie przytoczonych????

    > Komórka jak pisałem wyżej należy do przedmiotów niebezpiecznych,
    > bo rozluźnia dyscyplinę uczniów.

    dokladnie, najlepiej na dyscypline wplywaja mundurki i kary cielesne!

    "_")
    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 73. Data: 2005-03-30 20:20:05
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Roman G. r...@g...pl ...

    > Spytaj przedstawiciela rady tej szkoły, czemu taki zakaz znalazł się w
    > statucie.

    podobno znaczna czesc spoleczenstwa nie rozumie tego co czyta. Zaczynam w
    to wierzyc.
    Cytat:
    - szkoła ma w statucie zapis informujący o tym, że nie wolno korzystać
    z telefonów komórkowych na lekcji

    jak z tego zapisu wywnioskowałes ze rada szkoly zdecydowała o tym ze
    uzywanie komórki na przerwie jest nieporzadane???

    "_")
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff

  • 74. Data: 2005-03-30 20:23:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Otto Falkenstein napisał(a):

    > NIestety umiejętność wklejania z kodeksu nie wystarczy by prawidłowo
    > zakwalifikować przypadek.
    > Bo to nie jest ani rozbój, ani kradzież, anie przywłaszczenie, Jedyne co
    > może tu pasowac to art 191 kk, a i to pod warunkiem, ze Dyrektor nie
    > działał w granicach uprawnień i obowiązków.

    Nijak nawet 191 kk nie pasuje. Co najwyżej art. 127 kw.

  • 75. Data: 2005-03-30 20:33:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Był już taki wątek na tym forum. Bodaj w tamtym roku. Stan prawny od
    > tego czasu nie uległ zmianie. Dyrektor dopuścił się przywłaszczenia
    > mienia.

    Wątpie. Przywłaszczenie mienia to postąpienie z rzecz jak właściciel z -
    przypisywanie sobie bezprawne prawa własności. Tutaj dyrektor w żądnym
    momencie nie twierdzi że to jego telefon i go dlatego zatrzymuje.

  • 76. Data: 2005-03-30 20:38:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    "gdybyś powstrzymał się od określaniem mnie
    w sposób w jaki to robisz w powyższym cytacie (nawet pośrednio), bo
    chociaż nie robi to na mnie większego wrażenia ze względu na przyzwyczajenie
    do róznej maści furiatów występujacych powszechnie w Internecie, to może mi
    kiedyś
    "nerw" puścić i skończy się sądem.Chociażby z art 216KK."
    ==========

    no widzisz, i sam teraz bredzisz, art 216 moglbys zastosowac gdyby\s byl
    laskaw sie przesdtawiac,
    a po "Pawcio" czy 6...@n...spamowcow nie
    zidentyfikujesz czlowieka.
    tak wiec kiedy moge sobie na to pozwolic wiem doskonale. Nie mozna wiec
    mowic o obrazie czy pomowieniu

    "Co do przykładu to proszę bardzo
    Wspominasz o art 280czyli Rozboju"
    ===================

    nie ja wspominam tylko andrzej lawa, widzisz nawet nie wiesz czyj post
    czytasz. tak wiec czytanie ponizszego nie ma sensu.

    "Jest on przestepstwem dwukierunkowym, -z jednej strony kradziez, z drugiej
    przemoc lub
    groźba jej natychmiastowego użycia,albo doprowadzenie człowieka do stanu
    nieprzytomności lub bezbronności.
    Kradzież jest przestępstwem kierunkowym, może być popełniona tylko z
    zamiarem
    bezpośrednim o szczególnym zabarwieniu(dolus coloratus)ma to miejsce wtedy
    gdy ustawa
    do opisu czynu wprowadza dodatkowe znamię w postaci nastawienia
    psychicznego-celu działania,zamiar
    zabarwiony jest określoną tendencją - która zmierza do uświadomionego sobie
    przez sprawcę celu.
    Przy przestepstwie kradziezy celem tym jest przywłaszczenie.
    W przypadku o którym tutaj mówimy nie można dyrektorowi tego celu
    przypisać-nie realizują
    się znamiona kradziezy, nie realizuja się znamiona rozboju.

    Reszty mi się nie chce po prostu opisywać-za duzo czasu by to zabrało."
    ===============
    rezta dotyczy mojej osoby, tak wiec badz laskaw jednak opisac.

    "Twoją informacje na temat tego gdzie i kiedy defekujesz uważam za zupełnie
    niepotrzebną a wręcz niesmaczną."
    ================
    nikt Cie do czytania nie zmusza.

    P.

  • 77. Data: 2005-03-30 20:39:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Leszek" <y...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zmień nick. Mam popaprańca w kibelku (leży na dnie i kwiczy) a z uwagi na
    > jego inteligencję w okolicy 75 nie potrafi sprawdzić źródła wiadomości i
    > bierze pewnie mnie z Ciebie.
    > Alternatywnie wruć głupca do KF-a i spokój.

    ja moje badanie przedstawilem, moze badz laskaw zrobic to samo ze swoim

    P.

  • 78. Data: 2005-03-30 20:40:09
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2005 22:23:33 +0200, Johnson napisał(a):

    > Co najwyżej art. 127 kw.

    Ale to się działo w ramach opieki sprawowanej nad uczniami.

    RG

  • 79. Data: 2005-03-30 20:40:24
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2005 20:50:25 +0200, Roman G. naskrobał(a):

    > Które konkretnie masz na myśli?

    nie wiem zajrzyj raz na próbe do konstytucji na początku jest conieco. W KC
    w prawa rzeczowe a w KK żeby wiedzieć że to ścigane z urzędu.

    > Gdzie jest zabroniony taki właśnie sposób sprawowania opieki nad dziećmi?

    idąc twoim tokiem myślenia uczciowie = podludzie to nigdzie. Idąc normalnym
    to wszedzie tam gdzie jest ochrona własności tj. konstytucja i KC oraz tam
    gdzie są sankcje ze ich nieprzestrzeganie. W skórcie nie masz prawa
    dysponować nie swoją rzeczą bez woli włąściciela nie wspominając o jego
    sprzeciwie.

    > A o regułach kolizyjnych słyszałeś?

    nie

    > Wyluzuj! Mamy do czynienia z nadużyciem prawa własności przez ucznia, z
    > korzystaniem sprzecznym z prawem.

    pokaż mi ustawę która zabrania korzystania przez ucznia z komórki.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 80. Data: 2005-03-30 20:41:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Roman G. napisał(a):

    > Ale to się działo w ramach opieki sprawowanej nad uczniami.
    >
    > RG

    Powiedziałem co najwyżej, a nie że będzie. Pomijając brak bezprawności,
    jeśli co kolwiek by z tego było to art. 127 kw - tylko znamiona tego
    przepisu są według mnie spełnione.