  • 81. Data: 2005-03-30 20:42:54
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia 30 Mar 2005 20:20:05 GMT, Budzik napisał(a):

    > Cytat:
    > - szkoła ma w statucie zapis informujący o tym, że nie wolno korzystać
    > z telefonów komórkowych na lekcji
    > jak z tego zapisu wywnioskowałes ze rada szkoly zdecydowała o tym ze
    > uzywanie komórki na przerwie jest nieporzadane???

    Bo autor wątku prostował to w innym swoim poście. Zakaz "na terenie
    szkoły".

    RG

  • 82. Data: 2005-03-30 20:48:25
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Leszek" <y...@p...wp.pl>

    "|<onrad" wrote in message:

    > No wlasnie! na to czekalem :) Zalozmy, ze uczen by cos wskural i odzyskal
    > komorke bez interwencji rodzicow. Moge sie zalozyc, ze na nastepny dzien
    > zostalby poproszony przez dyrekcje szkoly o zabranie papierow. Skoro nie
    > zgadza sie na statut szkoly, nie ma prawa do uczeszczania do niej.
    Podpisuję się pod tym też, pytanie tylko, które zadałem wcześniej:
    "Ile razy ów uczeń z tego "przywileju skruchy" skorzystał?
    Czy to było po raz pierwszy?
    Tu jest cały pies pogrzebany.
    A tak na marginesie najczęściej przyznanie się do winy i okazanie
    skruchy jest najcięższą karą (nie dotyczy recydywy).

    Doskonale wiadomo, że w myśl przepisów oświatowych
    podstawówka od gimnazjum powinna być oddzielona, a przebywanie
    uczniów bez uzasadnienia w innej szkole - dotyczy to również
    zespołów szkół jest zabronione.
    Dlaczego więc używał telefonu właśnie w miejscu w którym
    nie powinien się znajdować?
    Za mało znamy faktów.
    Nie chcę nikogo podejrzewać lub obrażać, ale nasz "adwokat"
    też jest podejrzany, przecież doskonale wiedział, że
    w szkole jego kolega nie może używać telefonu.
    Leszek

  • 83. Data: 2005-03-30 20:49:38
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2005 21:56:15 +0200, Roman G. naskrobał(a):

> [...]
    > 4. Poprosić o zwrot
    > 5. Obiecać, że to się nie powtórzy
    >
    > Zakładam lepszy skutek niż pieniaczenie się.

    Potwierdzam niech gnojek sobie nie myśli - co prawda za 10 lat powie
    "dawaj" do innej osoby z komórką pod mostem - ale w końcu szkoła óczy.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 84. Data: 2005-03-30 20:49:43
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2005 22:40:24 +0200, Sebol napisał(a):

    > W KC w prawa rzeczowe

    I zajrzałeś tam? Zrozumiałeś? Zwrot "zasady współżycia społecznego" również?

    > W skórcie nie masz prawa dysponować nie swoją rzeczą bez woli włąściciela
    > nie wspominając o jego sprzeciwie.

    Chyba że rzeczą włada małoletni, za którego z mocy ustawy jestem odpowiedzialny, i
    włada źle.

    > nie

    Ano właśnie.

    > pokaż mi ustawę która zabrania korzystania przez ucznia z komórki.

    Zabrania osoba sprawująca z mocy ustawy bezpośrednią opiekę nad uczniem.

    RG

  • 85. Data: 2005-03-30 20:53:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chyba że rzeczą włada małoletni, za którego z mocy ustawy jestem
    > odpowiedzialny, i włada źle.

    wyjasnil prosze na czym ma polegac zw tym przypadku zle wladanie rzecza.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 86. Data: 2005-03-30 21:03:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 30 Mar 2005 21:56:15 +0200, Roman G. naskrobał(a):

    > Potwierdzam niech gnojek sobie nie myśli - co prawda za 10 lat powie
    > "dawaj" do innej osoby z komórką pod mostem - ale w końcu szkoła óczy.

    nie badz bezczelny, mysle ze autora watk ustac na komorke.

    Po za tym jak mozesz gnojem nazywac osobe ktora p oprostu korzysta z
    telefonu?
    Poniekad zrozumialbym gdyby uzywal go w czasie lekcji ale nie w takiej
    sytuacji.
    (poniekad, poniewaz, czasami bywaja sytuacje gdy naprawde trzeba skorzystac
    i wowczas
    mozna to zrobic dyskretnie)

    P.

  • 87. Data: 2005-03-30 21:14:29
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2005 22:53:43 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > wyjasnij prosze na czym ma polegac zw tym przypadku zle wladanie rzecza.

    Sprzecznie z porządkiem prawnym obowiązującym na terenie zakładu
    administracyjnego, którego jest użytkownikiem.

    RG

  • 88. Data: 2005-03-30 21:23:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sprzecznie z porządkiem prawnym obowiązującym na terenie zakładu
    > administracyjnego, którego jest użytkownikiem.

    sam przepis jest absuralny, nawet nie ma szans na sensowne uzasadnienie
    wprowadzenia takiego zakazu,
    rozumiem zakaz na lekcji ale nie na terenie szkoly podczas przerwy. Jest to
    zwykle pieniactwo i popis
    wladzy.
    Ktos leczy tym swoje kompleksy.

    P.

  • 89. Data: 2005-03-30 21:28:20
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2005 23:23:33 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > nawet nie ma szans na sensowne uzasadnienie wprowadzenia takiego zakazu,

    Tego właśnie nie wiemy. Stawiam na to, że nie bez powodu wprowadzili
    jednak.

    RG

  • 90. Data: 2005-03-30 21:40:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jednym ze źródeł prawa oświatowego jest pedagogika i do niej tu trzeba
    by
    > się odnieść.

    Romku! Nie obraź się, ale ta dyskusja nie ma większego sensu. Rok temu
    dyskutowaliśmy zawzięcie przez niespełna miesiąc i ani ja Ciebie, ani Ty
    mnie nie przekonałeś. Z tego co piszesz, to próbujesz posługiwać się
    nadal tymi samymi argumentami. Jaki jest sens, bym ja czynił te same
    wywody, co poprzednio, skoro każdy chętny może się zapoznać z naszym
    zdaniem w łatwy sposób. Stan prawny od tamtego czasu raczej z tego co
    wiem nie uległ radykalnej zmianie.

    Jeśli dysponujesz nowymi, nie podniesionymi w trakcie tamtej dyskusji
    argumentami, to chętnie się z nimi zapoznam i się odniosę. Ale kwestię
    wywodzenia prawa do zatrzymania czy też konfiskaty z pedagogiki moim
    zdaniem wyczerpująco omówiliśmy poprzednio i nie spodziewam się, by
    obecnie ponowne przewałkowanie tego doprowadziło do odkrywczych
    spostrzeżeń.

    Pozostawmy ocenę tego, kto ma rację osobom postronnym. Nikt z nas nie ma
    patentu na nieomylność, ale wałkowanie tego po raz kolejny nie ma moim
    zdaniem większego sensu, albowiem najpewniej doprowadzi do tego samego
    miejsca, co poprzednio. Ja uważam, że Dyrektor narusza prawo, Ty zaś
    uważasz, że nie.