  • 31. Data: 2008-04-10 06:49:22
    Temat: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ciekawe, bo mam pisemną opinie biegłego, że na parkingu przed marketem obowiazuje
    PoRD.
    JaC

    -----

  • 32. Data: 2008-04-10 06:55:04
    Od: "Gray" <_...@X...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Jechanie "okrakiem" na dwóch pasach ruchu? Zdecydowanie nie.

    O brawo! kolega tam był. I to nawet bardziej był niż ja ;-) Prześlij kolego
    swoje dane na priv, powołam na świadka.

    > Najwyraźniej z "wizji lokalnej" (śladów? zeznań?) wynikło, że minimalnie
    > był na "jej" pasie ruchu - tzn. ona go wyprzedzała, a on sobie lekko
    > "skorygował" kurs waląc swoimi drzwiami w jej przód.

    Jeśli brak śladów uderzenia i równoległe otarcie na kancie błotnika oznacza
    w twojej interpretacji "walenie drzwiami" to pewnie tak. Jeśli mamy
    dyskutować dalej na ten temat proszę wrócić do początku wątku i przeczytać
    ze zrozumieniem kto kogo i w czyje drzwi. Kolega z policji? Oni też nie
    słuchali wyjaśnień tylko udowadniali swoją teorię. Może nie rozumieli tak
    jak Ty coś się do nich mówi?

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 33. Data: 2008-04-10 08:32:20
    Od: "Gray" <_...@X...onet.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości news:ftkd89$ilu$1@news.wp.pl...
    > Ciekawe, bo mam pisemną opinie biegłego, że na parkingu przed marketem
    > obowiazuje PoRD.

    Wow. Podał podstawę prawną? Na co się powołał?

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 34. Data: 2008-04-10 08:43:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 10 kwiecień 2008 10:32
    (autor Gray
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftkjen$k8s$1@mx1.internetia.pl>):

    > Wow. Podał podstawę prawną? Na co się powołał?

    Zapewne na Art.1 p.2 .
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 35. Data: 2008-04-10 08:59:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Ale z jego słów wynika, że pasa ruchu nie zmienił - zjechał do osi jezdni, a
    > właściwie powoli jechał od jakiegoś czasu blisko osi, ale w ramach swego
    > pasa ruchu. To jest chyba dozwolone ?

    Kłania się definicja pasa ruchu. Jeżeli zjechał do osi jezdni czyli na
    lewo, zajechał drogę jadącej obok.

    M.

  • 36. Data: 2008-04-10 11:23:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gray pisze:

    > O brawo! kolega tam był. I to nawet bardziej był niż ja ;-) Prześlij kolego
    > swoje dane na priv, powołam na świadka.

    Zamiast ironizować pisz wyraźniej. I nie plącz się w zeznaniach.

    "Zjechał do osi".

    "Nie, właściwie nie zjechał, tylko jechał blisko"...

    Pomijam taki detal, że masz obowiązek jechać "możliwie blisko prawej
    krawędzi jezdni". Zjeżdżanie do osi jest dopuszczalne tylko przy
    manewrach, a zamiar ich podjęcia należy wcześniej sygnalizować.

> [...]
    > ze zrozumieniem kto kogo i w czyje drzwi. Kolega z policji? Oni też nie

    A ty spod budki z piwem?

    > słuchali wyjaśnień tylko udowadniali swoją teorię. Może nie rozumieli tak
    > jak Ty coś się do nich mówi?

    Zauważ, że ja nie piszę, że tak było, tylko na co wskazują ślady.

    Bo jak jest wersja twoja kontra wersja drugiego kierowcy (bo żona jako
    żona i pasażer niezbyt się liczy) to do rozstrzygnięcia zostają tylko ślady.

  • 37. Data: 2008-04-10 11:30:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gray pisze:

    > Kolego! ja ztych co patrzą w lusterka. Gdybym zmieniał pas to bym patrzył i
    > sygnalizował. Widzę, że jesteś następny w kolejce który lepiej wie od mnie
    > samego co robiłem.

    To co, pijany byłeś, że wężykiem jechałeś?

    Zasada jest prosta - zamiar każdego manewru się sygnalizuje i poza tym
    jeździ się prosto, a nie slalomem. Nawet w obrębie wymalowanych pasów -
    bo to, że wymalowany jest tylko jeden pas nie oznacza, że nie ma tych
    pasów dwóch: zgodnie z ustawą pas ruchu nie musi być wyznaczony -
    wystarczy że zmieści się kolejny pojazd, a kolejny pas ruchu już jest.

    Raz twierdzisz, że jechałeś prosto, raz twierdzisz, że jednak zjechałeś
    do osi, raz twierdzisz, że zjechałeś, ale nie do osi... Przy takim
    plątaniu się w zeznaniach sąd przyjmie najprawdopodobniej interpretację
    policji...

    > Zamiast objawów syndromu nauczyciela wolałbym zobaczyć twoją ocenę odnośnie
    > tematu.

    Ocena niezgodna z twoim widzimisię nie jest brakiem oceny. Jak szukasz
    klakierów, to idź sobie gdzie indziej.

  • 38. Data: 2008-04-10 13:09:02
    Od: "Gray" <_...@X...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    <ciach kolejne halucynacje>

    A oceny odnośnie tematu jak niebyło tak nie ma. Pytałem o obecność
    skrzyżowania, a nie o twoje dywagacje na temat.
    Z mojej strony EOT.

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 39. Data: 2008-04-10 13:48:43
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    wieć koleś jechał cały czas prosto, nie zmienił pasa ruchu, tylko zbiżył się
    do krawędzi swojego pasa, o droga dalej była węższa, a w takiej sytuacji
    wyporzedzający nie miał prada zetknąć się z pojazdem wyprzedzanym i tu nie
    ma znaczenia czy było to skrzyżowanie czy nie,a jeśli było to wyprzedzający
    na na karku drugie wykroczenie, kapisz?

  • 40. Data: 2008-04-10 17:01:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:kca1d5-4sq.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To co, pijany byłeś, że wężykiem jechałeś?

    Jeśli tam było jakieś zwężenie, to wyprzedzający mógł mu zajechać po prostu
    drogę chcąc wrócić na swój pas. Niekoniecznie pytający musiał wężykować.