  • Date: Thu, 10 Apr 2008 13:23:44 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie

    Gray pisze:

    > O brawo! kolega tam był. I to nawet bardziej był niż ja ;-) Prześlij kolego
    > swoje dane na priv, powołam na świadka.

    Zamiast ironizować pisz wyraźniej. I nie plącz się w zeznaniach.

    "Zjechał do osi".

    "Nie, właściwie nie zjechał, tylko jechał blisko"...

    Pomijam taki detal, że masz obowiązek jechać "możliwie blisko prawej
    krawędzi jezdni". Zjeżdżanie do osi jest dopuszczalne tylko przy
    manewrach, a zamiar ich podjęcia należy wcześniej sygnalizować.

    > Jeśli brak śladów uderzenia i równoległe otarcie na kancie błotnika oznacza
    > w twojej interpretacji "walenie drzwiami" to pewnie tak. Jeśli mamy
    > dyskutować dalej na ten temat proszę wrócić do początku wątku i przeczytać
    > ze zrozumieniem kto kogo i w czyje drzwi. Kolega z policji? Oni też nie

    A ty spod budki z piwem?

    > słuchali wyjaśnień tylko udowadniali swoją teorię. Może nie rozumieli tak
    > jak Ty coś się do nich mówi?

    Zauważ, że ja nie piszę, że tak było, tylko na co wskazują ślady.

    Bo jak jest wersja twoja kontra wersja drugiego kierowcy (bo żona jako
    żona i pasażer niezbyt się liczy) to do rozstrzygnięcia zostają tylko ślady.