  • 1. Data: 2006-12-15 15:10:23
    Temat: Dowód osobisty
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    Proszę o podanie poostawy prawnej określającej szczegółowe przepisy
    dotyczące nowego dowodu osobistego.

    Dzięki

  • 2. Data: 2006-12-15 15:23:01
    Temat: Re: Dowód osobisty
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 16:10:23 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Proszę o podanie poostawy prawnej określającej szczegółowe przepisy
    > dotyczące nowego dowodu osobistego.

    Jakie szczegółowe przepisy? Nie bardzo wiem o czym mówisz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-15 15:40:38
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    > Jakie szczegółowe przepisy? Nie bardzo wiem o czym mówisz.
    ------------------------
    Np. o tym jak powinna wyglądać fotografia.
    Dziś Pani odmówiła przyjęcia fotografii z bliżej nieznanych mi powodów.
    Chciałbym wiedzieć na podstawie jakiego przepisu ta Pani ma prawo decydować
    czy moja fotografia się nadaje czy nie.

  • 4. Data: 2006-12-15 19:27:26
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > Jakie szczegółowe przepisy? Nie bardzo wiem o czym mówisz.

    to sie nie odzywaj :)

  • 5. Data: 2006-12-15 19:38:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 20:27:26 +0100, o`rety napisał(a):

    > to sie nie odzywaj :)

    To czekam aż Ty napiszesz coś mądrego.

    --
    best regards,